شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي‌ها ملزم به دعوت از خبرنگاران هستند
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 16:00 کد خبر:38524
مجتبي راعي فرماندار ويژه شهرستان نجف‌آباد نيز در اين مراسم نكوداشت روز ارتباطات و روابط عمومي ابراز داشت: روابط عمومي به‌ نوعي ششمين شغل پراسترس شمرده مي‌شود. اولين و مهم‌ترين وظيفه روابط عمومي‌ها توليد خبر است و بايد متناسب با نياز جامعه و دستگاه مربوطه خبرها را توليد و در اختيار اصحاب رسانه قرار دهند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مجتبي راعي فرماندار ويژه شهرستان نجف‌آباد نيز در اين مراسم نكوداشت روز ارتباطات و روابط عمومي ابراز داشت: روابط عمومي به‌ نوعي ششمين شغل پراسترس شمرده مي‌شود. اولين و مهم‌ترين وظيفه روابط عمومي‌ها توليد خبر است و بايد متناسب با نياز جامعه و دستگاه مربوطه خبرها را توليد و در اختيار اصحاب رسانه قرار دهند.
 
 وي اظهار كرد: ايجاد رابط خبري از نيازهاي اساسي دستگاه‌ها با رسانه‌هاست، بايد اين ارتباط و تعامل را تقويت كنند و در جهت يك ارتباط دوسويه تلاش كنند. روابط عمومي‌ها بايد از خلاقيت و ابتكار خاصي برخوردار باشند و سايت‌ها و كانال‌هاي ارتباطي را به‌روز كنند تا بتوانند اطلاعات كافي و مفيد در اختيار مخاطبين خود قرار دهند.
 
 به گزارش فارس، در مراسم نكوداشت روز ارتباطات و روابط عمومي كه با حضور امام‌جمعه نجف‌آباد، فرماندار، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و بخشداران برگزار شد از خبرنگاران و مديران روابط عمومي تقدير به عمل آمد.