شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيام تبريك مدير روابط عمومي ورزش و جوانان گيلان به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:45 کد خبر:38492
مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان گيلان با صدور پيامي فرارسيدن 27 ارديبهشت"روز روابط عمومي و ارتباطات" را تبريك گفت.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان گيلان با صدور پيامي فرارسيدن 27 ارديبهشت"روز روابط عمومي و ارتباطات" را تبريك گفت.
 
 به گزارش شارا؛ متن پيام به شرح زير است:
 
 بي شك اين روز تداعي گر اهميت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومي در دنياي ارتباطات است كه امروزه به قلب تپنده مجموعه هاي مختلف تبديل شده است.
 
 امروزه روابط عمومي نه به عنوان يك سامانه تشريفاتي و حتي اجرايي بلكه به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصر اصلي در ارتقا و پيشرفت هر سازماني جايگاه ويژه‌اي دارد و بدون روابط عمومي هيچ فعاليتي انعكاس نمي يابد.
 
 اينجانب روز ارتباطات و روابط عمومي را به مديران، كارشناسان و فعالان زحمت كش و سخت كوش روابط عمومي كه با الهام از هم افزايي، هم انديشي، همسويي و با تدبير و اميد در جهت تحقق پيام روابط عمومي "همدلي و هم‌زباني" فعاليت مي‌كنند، تبريك و تهنيت عرض كرده، اميدوارم اين روز نقطه عطفي در توسعه و تحول روابط عمومي‌ها باشد.
 
 سعيد عليپور
 مدير روابط عمومي ورزش و جوانان گيلان