شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيام روابط عمومي شهرداري مسجدسليمان به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:18 کد خبر:38463
مدير روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر مسجدسليمان به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي پيامي صادر نمود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مدير روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر مسجدسليمان به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي پيامي صادر نمود.

به گزارش شارا، رحيم ورناصري، مدير روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر مسجدسليمان، پيامي به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي صادر كرد.

در متن اين پيام چنين آمده است:
روابط عموميِ دانش بنيان بعنوان بخشي از نظام رسانه اي، كاركردي چندوجهي در تصميمات استراتژيكِ سازمان‌هاي متبوع خود ايفا مي‌كند، نقش مديريتِ ارتباط ميان سازمان و مخاطبان، درون و برون سازماني با توجه به تغييرات فنآورانه و ظهور مخاطبانِ كنشگر مبدّل به نقشي ارتباط گرا فراسويِ مفاهيم سنتيِ پيشينِ روابط عمومي‌ها گرديده است.

با نظر داشتِ اين واقعيت كه انسانِ امروزي در سپهر رسانه‌اي سير مي‌كند، روابط عمومي‌ها در شكل دهي به افكار عمومي، تحولات خاص و عرصه‌هاي ناشناخته‌اي را پشت سرمي گذارند، از يكسو فعاليت‌هاي شبكه‌هاي مجازي انفجار عظيمي است از داده هايِ اطلاعاتِ ابهام برانگيز، از سوي ديگر مخاطبانِ مشاركت انديش خواهان اطلاعات صحيح از مجاري قابل اطمينان با هدف ارتقاي بهره وريِ اطلاعاتي هستند فهذا در مديريت غاييِ اين فرآيند، روابط عمومي هم دانش است و هنر و هم فن كه گاهي از آن بعنوان هنر هشتم ياد مي‌شود.

ضمن پاسداشتِ روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي، هماره اهتمام ما اين است كه صداي مردم باشيم و مانع از تقليلِ جايگاه روابط عمومي به تبليغاتچيِ افراد و جريان‌ها گرديم، در ارتباطي دوسويه و تفاهم ساز با راه اندازي سامانه پاسخگويي ۱۳۷ مديريت اجرايي را در دسترس ارباب رجوع قرار داده و ضمن توسعه فرآيند‌هاي ارتباطي به تقويت همگرايي و اعتماد سازي اقدام نموده ايم.

در استمرار وظيفه شفاف سازيِ عملكرد مديران و خدمت رساني، در جريان وقوع سيلاب‌هاي اخير همسو با نيرو‌هاي خدومِ شهر جهت مديريت بحران، عليرغم محدوديت‌ها و كاستي‌ها به اطلاع رساني و انجام وظايف پرداخته و بر خدمت به شما همشهريان گرانقدر مباهات مي‌ورزيم.

بديهي است رسيدن به استانداردهايِ عرصه ارتباطات در كنار صيانت از الزاماتِ حريم شخصي فرآيندي است ضروري كه انفكاك آن‌ها نياز به نگرشي حرفه‌اي دارد، روابط عمومي شهرداري مسجدسليمان برآن است از طريق پايگاه‌هاي رسمي به انتقال اخبار و اطلاعات صحيح اقدام نمايد كه مسلما در روند اين انگاره سازي‌هاي مثبت، نقش شهروندانِ متعهد و آگاه بسيار تاثير گذار خواهد برد.

رحيم ورناصري، مدير روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر مسجدسليمان