شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيام مدير عامل بانك رفاه كارگران به مناسبت گراميداشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 12:22 کد خبر:38453
فرا رسيدن 27 ارديبهشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي فعالان عرصه روابط عمومي و اطلاع رساني تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| فرا رسيدن 27 ارديبهشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي فعالان عرصه روابط عمومي و اطلاع رساني تبريك و تهنيت عرض مي كنم.


روابط عمومي با بهره مندي اصولي و علمي از ظرفيت اصلي خود يعني اطلاع رساني دقيق، صريح و سريع و اطلاع يابي و سنجش افكار عمومي جامعه تبديل به بازويي قوي و مشاوري آگاه و امين براي مديريت كلان در راهبري سازمان ها شده است.


اكنون كه دنياي رقابت، فزاينده و با پيچيدگي هاي روزافزون مواجه است، توفيق و تعالي و حركت نظامند در بازار رقابتي و پيش از آن پايش، بررسي، مداقه و ارائه راهكار در خصوص آن بيش از پيش خودنمايي مي كند، كار ويژه اي كه نيروهاي ارجمند حوزه روابط عمومي و اطلاع رساني در آن كارآزموده و توانمند هستند.


يك بار ديگر ضمن نكوداشت اين روز و پاسداشت تمامي كارگزاران اين حوزه، اعتقاد راسخ دارم كاركنان خدوم و پوياي اين حوزه با بهره مندي از تخصص و مهارت هاي زمينه اي حوزه ارتباطات و روابط عمومي، مي توانند نقش بسزايي در تعالي روزافزون نظام بانكي كشور ايفا كنند.