شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انجمن متخصصان روابط عمومي بر ضرورت افزايش اعتماد سازي در جامعه تاكيد كرد
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 08:00 کد خبر:38403
انجمن متخصصان روابط عمومي با انتشار بيانيه اي به مناسب 27 ارديبهشت ماه روز ملي ارتباطات و روابط عمومي ضمن تبريك اين روز به تمامي دست اندركاران روابط عمومي در كشور بر لزوم افزايش اعتمادسازي در جامعه بين دولت و مردم در شرايط فعلي تاكيد كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| انجمن متخصصان روابط عمومي  با انتشار بيانيه اي به مناسب 27 ارديبهشت ماه روز ملي ارتباطات و روابط عمومي ضمن تبريك اين روز به تمامي دست اندركاران روابط عمومي در كشور بر لزوم افزايش اعتمادسازي در جامعه بين دولت و مردم در شرايط فعلي تاكيد كرد.


به گزارش كميته ارتباطات انجمن، در بخشي از اين بيانيه آمده است: با توجه به شرايط سختي كه كشور بويژه در حوزه اقتصادي درآن قرار دارد، لازم است روابط عمومي ها نسبت به افزايش اعتماد سازي در جامعه و رضايتمندي بيشتر مردم تلاش كنند.


در اين بيانيه با اشاره به اينكه روابط عمومي ها بايد به اصل مخاطب محوري در سازمان ها پايبند باشند، آمده است: روابط عمومي ها در سازمان ها بايد به عنوان يك عامل تغيير مثبت سازماني عمل كرده وتلاش كنند سياست ها و تصميماتي كه اتخاذ مي گردد با منافع عمومي و خواست هاي مردم منطبق وموجبات حل مشكلات و رضايتمندي هر چه بيشترآنان را فراهم آورند.


اين بيانيه مي افزايد: روابط عمومي ها بايد همواره پشتيبان و حامي منافع مردم و مخاطبان خود باشند چراكه موفقيت يك سازمان بدون ترديد در گرو همراهي و مشاركت مخاطبان و ذينغان سازمان است و اين هدف مهم بايد توسط روابط عمومي ها در سازمان ها جاري و نهادينه شود.


همچنين در اين بيانيه تاكيد شده است: از واحدهاي روابط عمومي انتظار مي‌رود گلايه ها و در خواست هاي به حق مردم و مخاطبان را به گوش مديريت رسانده و براي برون رفت از مشكلات مردم تلاش دوچندان نمايند.