شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دكتر كاردگر از آغاز فصل شكوفايي بيمه دانا مي‌گويد؛ رشد ۶۰ درصدي بيمه دانا در شاخص فروش
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 - 01:27 کد خبر:38216
نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه دانا، عملكرد مثبت اين شركت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و از آغاز فصل شكوفايي و به بار نشستن تلاش‌هاي بيمه دانا در طول سال جاري خبر داد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه دانا، عملكرد مثبت اين شركت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و از آغاز فصل شكوفايي و به بار نشستن تلاش‌هاي بيمه دانا در طول سال جاري خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بيمه دانا، دكتر ابراهيم كاردگر طي سخناني در سي و هفتمين همايش سراسري مديران ستادي و اجرايي اين شركت در شهر مقدس مشهد، با ارائه گزارشي از عملكرد سال گذشته و مقايسه آن با مدت مشابه در سال ۹۶ ، از رشد قابل ملاحظه بيمه دانا در ابتداي سال جاري خبر داد.


وي با تاكيد بر اينكه در40 روز ابتدايي سال جديد شاهد رشد ۶۰ درصدي در شاخص فروش بوديم، اجراي موفق طرح مهر دانا را يكي از عوامل مهم و تاثيرگذار در اين رخداد ذكر كرد و افزود: اين در حالي است كه هنوز به رغم رايزني سازمان‌ها، شركت‌ها و ارگان‌هاي كشوري براي پيوستن به اين طرح، بيشترين رشد كسب شده مربوط به بيمه‌گذاران خرد است.


مديرعامل بيمه دانا، بحث سودآوري را يادآور شد و اظهار داشت: تلاش ما حذف پرتفوي زيان‌آور و حركت به سمت جذب پرتفوهاي سودده است كه در اين خصوص اجرايي شدن طرح مهردانا كمك قابل توجهي به اين مسئله كرده است.


دكتر كاردگر، توانمندي كاركنان و پتانسيل فني حاكم بر شركت را عامل موثري براي كسب موفقيت‌هاي بيشتر دانست و گفت: مسلماً با افزايش رشد فروش درست و وصول به موقع مطالبات، در كنار اجراي موفق طرح مهر دانا، مي‌توانيم به پرتفوي سودده دست يابيم كه براي سهامداران و ساير ذينفعان و شركت خوشايند باشد.


وي با مرور ويژگي‌ها و مزاياي طرح مهر دانا در جهت تحقق خواسته‌ها و انتظارات سهامداران، از تمامي مديريت‌هاي فني و روساي شعب خواست با افزايش تلاش‌ها و تمديد قرارداد‌هاي سودده و نيز با تجزيه و تحليل مناسب ريسك، شركت را در رسيدن به اهداف عالي ياري كنند.


مديرعامل بيمه دانا، بيشترين رشد سهام در ارديبهشت ماه جاري را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بهترين راه براي افزايش پرتفوي شركت، معرفي حضوري طرح مهر دانا به بيمه‌گذاران و مشتريان است، زيرا براي اولين بار چنين طرحي در صنعت بيمه كشور عملياتي شده كه تقويت اقتصاد خانوار هدف اصلي آن به شمار مي‌رود، لذا انتظار داريم تمامي كاركنان در جهت معرفي اين طرح به جامعه هدف، كوشش مجدانه‌اي داشته باشند.


دكتر كاردگر، تغيير در شيوه فروش و ساختار توليد را عامل تعيين‌كننده‌اي در تقويت شاخص‌هاي رشد و عملكرد عنوان كرد و افزود: افزايش حدود اختيارات، درجه بندي شعب، يكسان سازي استراتژي فروش، استفاده از داشبورد مديريتي، ارتقاي سطح آموزش، تاسيس شعب جديد و هوشمندكردن نظارت بر فرآيند پرداخت خسارات از اقدامات موثر و مطلوب در جهت ارتقاي رشد و بالندگي بيمه دانا خواهد بود .


وي در بخش پاياني سخنان خود، ساماندهي بايگاني‌هاي شركت،كادرسازي نيروي‌انساني، مجوز صدور به نمايندگان توانمند، تحقق بودجه در هر فصل و اتصال بيمه‌هاي زندگي به بخش واقعي اقتصاد را از عوامل مهم در رشد سازماني عنوان كرد.


شايان ذكر است: سي و هفتمين همايش سراسري مديران ستادي و اجرايي بيمه دانا، روزهاي يازدهم و دوازدهم ارديبهشت ماه جاري با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، قائم مقام مديرعامل، معاونان، مشاوران، مديران ستادي، سرپرستان مناطق و روساي شعب سراسر كشور در شهر مشهد برگزار شد.