شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي‌ دستگاهها در نقش مدعي العموم
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 16:43 کد خبر:38087
رئيس دادگستري شهرستان زرند گفت: روابط عمومي‌ها نقش وكيل مدافع در بين مردم و نقش مدعي العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| رئيس دادگستري شهرستان زرند گفت: روابط عمومي‌ها نقش وكيل مدافع در بين مردم و نقش مدعي العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.
 
 روابط عمومي‌ دستگاهها در نقش مدعي العمومب ه خبرنگار گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از كرمان؛ حجت الاسلام محمود محمدي در آئين افتتاحيه هفتمين گردهمايي كارشناسان و مسئولان روابط عمومي و فرهنگي‌هاي حوزه‌هاي قضائي سراسر استان كرمان در زرندكه در هتل فرهنگيان زرند برگزار شد با اشاره به اينكه زرند به يك قطب بزرگ صنعتي در كشور تبديل شده است، گفت:اقدامات بسيار ارزشمندي در حوزه صنعت، معدن، كشاورزي و گردشگري در شهرستان زرند صورت پذيرفته است كه با اشتغال زائي كه صورت مي‌پذيرد اميدواريم آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از بيكاري ظهور و بروز مي‌كند كاهش يابد.
 
 وي مردم شهرستان زرند را مردمي ولايي، مومن و متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بر شمرد و افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) در سفري كه سال ۸۴ به اين شهرستان داشتند مردم اين ديار را مردمي پرتلاش، مومن و شهيد پرور و پرشور در محافل فرهنگي و مذهبي معرفي نمودند.
 
 حجت الاسلام محمدي با اشاره به اينكه روابط عمومي‌ها قلب تپنده هر دستگاهي مي‌باشند، بيان داشت: ويژگي خلاقيت در كارشناسان و مسئولان روابط عمومي است كه منجر به ارتقاي روز افزون سازمان‌ها و ادارات مي‌شود.
 
 وي با بيان اينكه روابط عمومي‌ها چشمان بينا و نقاد سازمان هستند، گفت:روابط عمومي‌ها نقش وكيل مدافع در بين مردم و نقش مدعي العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.
 
 وي تاكيد كرد:كارشناسان و مسئولان روابط عمومي از بين بهترين كارمندان گلچين مي‌شوند، زيرا مسئوليت بسيار خطيري برعهده آن‌ها مي‌باشد و بايستي در وضعيت كنوني كه دشمن هجمه‌هاي سنگيني عليه جمهوري اسلامي در جهت ناكارآمد جلوه نشان دادن اقدامات نظام بكار بسته است به صورت هوشمندانه مقابله نمايد و با اطلاع رساني دقيق دستاورد‌هاي انقلاب در مقابل اين توطئه‌ها و دسيسه‌ها ايستادگي نمايد.
 
 اين مقام قضائي گفت:در شرايطي كه بحث شبيح خون فرهنگي، ناتوي فرهنگي و جنگ نرم و رخنه و نفوذ فرهنگي مطرح است مديران و مسئولان روابط عمومي‌ها در صف اول مقابله با تهديدات فرهنگي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قرار دارند و نقش برجسته وكليدي ايفا مي‌كنند.
 
 وي در خطاب به مسئولان فرهنگي و روابط عمومي‌هاي دادگستري استان كرمان افزود: بايستي با خلاقيت، سرعت و دقت دركار‌ها در جهت كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه تلاش شود.
 
 حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي، امام جمعه زرند نيزگفت:روابط عمومي يك جاده دو طرفه است از يك سو بايستي خدمات دستگاه‌ها براي مردم تبيين گردد و از طرف ديگر نتايج افكار سنجي‌هاي مردمي را به اطلاع مديران دستگاه‌ها برسانند.