شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سومين نشست هم انديشي مديران مسئول نشريات گلستان برگزار شد
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 00:26 کد خبر:38072
سومين نشست هم انديشي مديران مسئول نشريات استان گلستان با حضور مديركل و معاون فرهنگي و رسانه اي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان و جمعي از مديران مسئول نشريات استان گلستان در عصر دوشنبه 2 ارديبهشت ماه برگزار شد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| سومين نشست هم انديشي مديران مسئول نشريات استان گلستان با حضور مديركل و معاون فرهنگي و رسانه اي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان و جمعي از مديران مسئول نشريات استان گلستان در عصر دوشنبه 2 ارديبهشت ماه برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان، عادله كشميري مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان در اين نشست ضمن تبريك ايام ماه شعبان و قدرداني ويژه از اصحاب رسانه استان كه با روحيه مسئوليت پذيري اجتماعي در كنار رسالت خبري به ياري سيل زدگان شتافتند، اظهار كرد: در تلاشيم در برنامه اي به طور ويژه از خبرنگاران فعال در اين حادثه تشكر و قدرداني نماييم.
 
 وي با تاكيد به ساماندهي و رتبه بندي خبرنگاران و فعالان حوزه مطبوعات، افزود: پيگيري هاي قانوني و حقوقي براي ساماندهي وضعيت و ثبت خانه مطبوعات در حال انجام است و تاكنون از هر كوششي فروگذار نبوده ايم و اميدوارم با همت و همراهي خود اصحاب رسانه بتوانيم قدم هاي توسعه محوري را براي حوزه رسانه استان در سال جاري برداريم.
 
 مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان با اشاره به اينكه كوشيده شده تا در اولين فرصت ميزبان معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان گلستان باشيم، ادامه داد: همچنين پيگيري هاي لازم و آمادگي كامل براي بهبود و ساماندهي وضعيت بيمه اصحاب رسانه وجود دارد و در حال انجام شدن است كه با همت و همراهي هيات مديريت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه اميد است كه به زودي شاهد ساماندهي اين بخش از مطالبات اصحاب رسانه باشيم.
 
 يادآوري مي شود اعمال ضريب محروميت در يارانه تخصيصي كاغذ، بازديد هاي دوره اي از دفاتر نشريات، ساماندهي آگهي ها، بيمه اصحاب رسانه، دعوت از معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وضعيت خانه مطبوعات استان از عمده مباحث مطروحه از جانب مديران مسئول نشريات استان گلستان در اين نشست صميمي بود.