شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تعداد لايك‌هاي اينستاگرام مخفي مي‌شود؟
شنبه، 31 فروردین 1398 - 14:52 کد خبر:38038
گزارش‌هاي جديدي در فضاي مجازي منتشر شده كه نشان مي‌دهد اينستاگرام قصد دارد تعداد لايك‌هاي پست‌هاي به اشتراك گذاشته شده توسط كاربران را مخفي كند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| گزارش‌هاي جديدي در فضاي مجازي منتشر شده كه نشان مي‌دهد اينستاگرام قصد دارد تعداد لايك‌هاي پست‌هاي به اشتراك گذاشته شده توسط كاربران را مخفي كند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ايسنا، شبكه اجتماعي اينستاگرام كه بدون شك يكي از بزرگترين و محبوب‌ترين پلتفرم‌هاي شبكه اجتماعي در جهان به شمار مي‌رود و ميزبان ميليون‌ها نفر كاربر از كشورهاي مختلف است، حالا به نظر مي‌رسد كه قصد دارد تغيير و تحولات جديدي را به پلتفرم خود بيافزايد تا بدين ترتيب بتواند نظر و رضايت كاربران اينستاگرامي را به سمت و سوي خود جلب كند و با ساير رقباي خود همچون پينترست و اسنپ چت كه در سال‌هاي اخير سعي دارند عنوان محبوب‌ترين شبكه اجتماعي را از اينستاگرام بربايند، به رقابت بپردازد.
 
 بر اساس اخبار و گزارش‌هاي جديدي كه در وب سايت the verge منتشر شده است مي‌توان دريافت كه اينستاگرام درصدد است قابليت جديدي را به پلتفرم خود بيفزايد كه البته قرار است در ابتدا به صورت آزمايشي آن را براي تعداد محدودي از كاربران منتشر كند و در صورت دريافت بازخوردهاي مثبت از سوي آنها، قابليت جديد مذكور را بر روي پلتفرم اصلي آن قرار داده و در اختيار عموم كاربران اينستاگرامي بگذارد.
 
 گفته مي‌شود اين قابليت قرار است تعداد لايك هاي پست‌هاي به اشتراك گذاشته شده از سوي كاربران را مخفي كند كه به صورت يك آيتم كاملاً خصوصي تنها براي فردي كه پست مذكور را منتشر كرده، نمايش داده شود و سايرين نتوانند تعداد لايك‌هاي يك پست را مشاهده كنند.
 
 يكي از كاربران در فضاي مجازي با انتشار يك اسكرين شات از قابليت مذكور ادعا كرده است كه اينستاگرام چنين قابليت جديدي را در سر دارد و احتمالاً آن را در آينده‌اي نزديك منتشر خواهد كرد.