شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بانك سامان در شاخص رضايتمندي مشتريان اول شد
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:09 کد خبر:38002
بر اساس ارزيابي­هاي ميداني و كارشناسي به‌عمل‌آمده توسط استانداري تهران، بانك سامان موفق به كسب رتبه نخست در شاخص رضايتمندي مشتريان شد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||بر اساس ارزيابي­هاي ميداني و كارشناسي به‌عمل‌آمده توسط استانداري تهران، بانك سامان موفق به كسب رتبه نخست در شاخص رضايتمندي مشتريان شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومي بانك سامان و بر اساس اعلام استانداري تهران، بانك سامان توانست در ارزيابي به‌عمل‌آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با كسب همه ۱۰۰ امتياز ممكن در ارزيابي­ به‌عمل‌آمده در خصوص ميزان رضايتمندي از دستگاه­هاي اجرايي رتبه سطح يك را به خود اختصاص دهد.
 
 بر اساس اين گزارش ارزيابي مذكور در راستاي اجراي قانون حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شوراي اسلامي و دستورالعمل اين قانون پيرامون سنجش ميزان رضايتمندي از دستگاه­هاي اجرايي انجام‌شده است.
 
 شايان‌ذكر است ارزيابي مذكور بر اساس تكميل فرم‌هاي خود اظهاري، جمع‌بندي نتايج ارزيابي­هاي ميداني و بازرسي­هاي صورت گرفته از شعب و ستاد بانك سامان و راستي آزمايي اطلاعات ارائه‌شده توسط كارشناسان دفتر هماهنگي امور اقتصادي معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تهران صورت گرفته است.