شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : شماره جديد ماهنامه"عصر دانايي" منتشر شد
جمعه، 2 فروردین 1398 - 16:21 کد خبر:37620
تازه‌ترين شماره نشريه داخلي شركت بيمه دانا با عنوان"عصر دانايي" منتشر شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| تازه‌ترين شماره نشريه داخلي شركت بيمه دانا با عنوان"عصر دانايي" منتشر شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بيمه دانا، در شماره 138 اين نشريه كه با رويكرد تحليلي- خبري و اطلاع‌رساني منتشر مي‌شود، مطالب متنوعي با محوريت طرح"مهر دانا" كه انقلابي در نظام بيمه و بانكداري اسلامي به شمار مي‌رود، به چاپ رسيده است.


رشد 24 درصدي فروش بيمه دانا در 6 ماه گذشته، تقويت شاخص‌هاي اقتصادي، نقش شبكه فروش در گسترش طرح مهر دانا، تجليل رئيس كل بيمه مركزي از طرح مهر دانا، افزايش سهم بيمه دانا از بازار، تصويب اساسنامه جديد شركت و رعايت اصول حرفه‌اي در انعقاد قراردادهاي بزرگ، از جمله عناوين و تيترهاي برجسته اين شماره عصر دانايي است.


در شماره جديد عصر دانايي همچنين مطالب و يادداشت‌هايي در خصوص" دانش رسانه‌اي، دروازه ورود اطلاعات هوشمند به مخاطب"،" انقلاب بيمه‌اي" و خبرهايي در باره نرخ جديد ديه در سال 98 و مقايسه آن با نرخ‌هاي سال‌هاي قبل، برنامه‌هاي جديد براي فروش بيمه شخص ثالث و بدنه تقسيطي، اقدامات روابط عمومي براي معرفي طرح مهر دانا و اسامي شعب كشيك بيمه دانا در تعطيلات نوروز به چاپ رسيده است.
عصر دانايي به مدير مسوولي مجيد ‌ملازاده و سردبيري شهراد اثني‌عشري به صورت ماهانه توسط روابط عمومي بيمه دانا منتشر مي شود.