شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ادغام فيس بوك، اينستاگرام و واتس اپ
سه شنبه، 21 اسفند 1397 - 00:48 کد خبر:37475
مارك زاكربرگ موسس و مدير عامل فيس بوك خبري منتشر كرده و به نظر مي رسد كه مي خواهد شبكه هاي اجتماعي فيس بوك، اينستاگرام و پيام رسان واتساپ را ادغام كند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مارك زاكربرگ موسس و مدير عامل فيس بوك خبري منتشر كرده و به نظر مي رسد كه مي خواهد شبكه هاي اجتماعي فيس بوك، اينستاگرام و پيام رسان واتساپ را ادغام كند.

به گزارش شارا به نقل از ايسنا، اخيرا خبري مربوط به ادغام و يكپارچه شدن شبكه‌هاي اجتماعي فيس‌بوك و اينستاگرام و اپليكيشن پيام‌رسان واتس اپ در فضاي مجازي منتشر شد كه سر و صداهاي زيادي را به راه انداخته است.


حالا به نقل از technews network خبر ديگري از سوي مارك زاكربرگ، مؤسس و مديرعامل فيس‌بوك منتشر شده كه به نظر مي رسد اين خبر درست بوده و در آينده‌اي نزديك احرا مي شود.


در صورتي كه اين دو شبكه اجتماعي بزرگ با پيام‌رسان واتس‌اپ ادغام شوند، كاربران در هر كدام از اين اپليكيشن‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي كه عضو باشند، مي توانند به مخاطباني كه احياناً در آن عضويت ندارند، پيام داده و ارتباط برقرار نمايند.
فيس‌بوك تصميم گرفته كه شركت‌هاي زيرمجموعه خود را بيشتر از پيش هماهنگ و يكپارچه‌ نمايد تا كاربران بتوانند از قابليت‌هاي مشابه اين سه اپليكيشن استفاده كنند.