شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار مركزي: عملكرد دستگاه ها ازسوي روابط عمومي ها به نحو موثر اطلاع رساني شود
دوشنبه، 20 اسفند 1397 - 01:17 کد خبر:37456
استاندار مركزي گفت: عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان مركزي از سوي روابط عموميهاي اين سازمان ها بايستي به نحو مطلوب و موثر اطلاع رساني شود تا جامعه شاهد خدمات سازمان ها باشد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| استاندار مركزي گفت: عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان مركزي از سوي روابط عموميهاي اين سازمان ها بايستي به نحو مطلوب و موثر اطلاع رساني شود تا جامعه شاهد خدمات سازمان ها باشد.
 
 سيد علي آقازاده روز يكشنبه در نشست هيأت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان مركزي و خانه مطبوعات استان در اراك، اظهار داشت: تعامل و ارتباط روابط عمومي‌ها با رسانه‌ها بخش عمده‌اي از كار يك روابط عمومي است و اولين ايستگاهي كه مي‌تواند ارتباط سازمان‌ها را با مردم برقرار كند، رسانه‌ها و مطبوعات هستند.
 
 استاندار مركزي افزود: روابط عمومي‌ها در استان بايستي حداكثر تعامل را با رسانه‌ها و مطبوعات داشته باشند و خانه مطبوعات نيز در زمينه برقراري اين تعامل مطلوب، تسهيل گري لازم را به انجام برساند.
 
 آقازاده بيان كرد: عوامل متعددي در مسائل و مشكلات امروز مطبوعات دخيل هستند كه از جمله آن وجود فضاي مجازي است. آن دسته از مشكلات مطبوعات كه قابل رفع باشد سعي بر حل آن داريم، اما بخشي از مشكلات ناشي از سير طبيعي زمان و غلبه فضاي مجازي است.
 
 استاندار مركزي خاطر نشان ساخت: از سوي ديگر، بعضاً در سازمان‌ها متأسفانه روابط عمومي‌ها را جدي نمي‌گيرند، در حالي كه اين تفكر ديگر منسوخ شده و امروز توانمندترين افراد در سازمان‌ها بايد در روابط عمومي به كارگيري شوند.
 
 وي تصريح كرد: روابط عمومي‌ها در دستگاه‌هايي همچون سازمان‌هاي خدمات رسان، بايستي به خوبي خدمات اين سازمان‌ها به جامعه را براي مردم منعكس كنند و هيچ كانالي بهتر از روابط عمومي در سازمان نمي‌تواند اين مهم را محقق سازد.
 
 استاندار مركزي خاطرنشان ساخت: بايستي برنامه ريزي لازم در جلسات شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان مركزي صورت پذيرد تا در سال آتي روابط عمومي‌هاي استان بتوانند عملكرد مطلوب‌تري را به منصه ظهور برسانند و شاهد تحرك و پويايي اين حوزه باشيم.