شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : جايگاه بازاريابي محتوايي در توسعه كسب‌وكار
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 20:03 کد خبر:37187
اولين كارگاه آموزشي «جايگاه بازاريابي محتوايي در توسعه كسب‌وكار»، ويژه مديران و صاحبان كسب‌وكار، 8 اسفندماه سال جاري در اصفهان برگزار خواهد شد. اين كارگاه يك روزه براي مديران و صاحبان كسب‌وكار، طراحي شده است تا بتوانند از توليد محتوا به‌طور مؤثري در ارتقا و توسعه كسب‌وكار خود بهره ببرند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| اولين كارگاه آموزشي «جايگاه بازاريابي محتوايي در توسعه كسب‌وكار»، ويژه مديران و صاحبان كسب‌وكار، 8 اسفندماه سال جاري در اصفهان برگزار خواهد شد. اين كارگاه يك روزه براي مديران و صاحبان كسب‌وكار، طراحي شده است تا بتوانند از توليد محتوا به‌طور مؤثري در ارتقا و توسعه كسب‌وكار خود بهره ببرند.
 
 اولين كارگاه آموزشي «جايگاه بازاريابي محتوايي در توسعه كسب‌وكار»، ويژه مديران و صاحبان كسب‌وكار ، 8 اسفندماه سال جاري در اصفهان برگزار خواهد شد.
 
 «جايگاه بازاريابي محتوايي در توسعه كسب‌وكار» يك كارگاه يك روزه با رويكردي آموزشي است كه براي آشنايي هرچه بيشتر مديران و صاحبان كسب‌وكار، با دنياي مجازي طراحي شده است تا بتوانند از توليد محتوا به‌طور مؤثري در ارتقا و توسعه كسب‌وكار خود بهره ببرند.
 
 از سال 2013 ميلادي علم بازاريابي دچار تحولي جديد شد. تحولي كه علت اصلي آن كوچ مخاطبان هدف از فضاي فيزيكي و حقيقي به دنياي مجازي و ديجيتال بود. در اين دنياي جديد كسب‌وكارها بايد خود را از طريق روابط عمومي و برندينگ در اذهان نگاه دارند و تنها ابزار موجود براي ماندن در ذهن مخاطب «توليد محتوا» آن هم از طريق فضاي مجازي است. در كشور ايران نيز اكنون بازاريابي از طريق محتوا است كه ضامن بقا و توسعه كسب‌وكارها شده است.
 
 مجيد كثيري، مديرعامل و بنيانگذار سامانه اخبار رسمي و محبوبه زارعي، نويسنده، پژوهشگر و چهره برگزيده صنعت، معدن و تجارت در سال 1396، دو سخنران اصلي اين كارگاه هستند، كه برندسازي از طريق روابط عمومي آنلاين، مديريت ارتباطات رسانه‌هاي ديجيتال و اجتماعي و توسعه كسب‌وكارها از طريق بهبود فضاي مجازي را آموزش مي‌دهند.
 
 حضور در اين كارگاه به تمامي صاحبان كسب‌وكارها، مديران بازاريابي، فعالان حوزه روابط عمومي، كارآفرينان و تيم‌هاي استارتاپي توصيه مي‌شود.