شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| تبليغات روي نماي ساختمان.
اين نوع تبليغات در سيما و منظر شهري پديده جديدي است كه با دو هدف نمايان شده است:
اول: ديدگاه اقتصادي و كسب درآمد از فضاها و نماهاي ساختمانهاي مشرف به بزرگراه ها و معابر كه ظرفيت تبليغات بازرگاني داشته باشد.
دوم: زيباسازي و كاهش آلودگي بصري از سيما و منظر شهري كه در اين صورت نماي ساختمانهاي فرسوده قديمي و در حال ساخت، با پوششي از مواد تبليغاتي (بنر و فلكسي، مش و ...) پوشانده ميشود.
گاهي اوقات از اين فضاها نيز بهره فرهنگي مد نظر است. ممكن است در يك پروژه «نماآگهي» همه ديدگاههاي ياد شده مدنظر باشد (بحث كاهش آلودگي بصري، كسب درآمد و بهره فرهنگي).