شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تماشاي فوتبال از هر زاويه با دوربين‌هاي جديد اينتل
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:07 کد خبر:37075
كمپاني اينتل، به تازگي اعلام كرده كه قرار است از تكنولوژي جديدي با نام True View در استاديوم‌ها استفاده كند كه مسابقات فوتبال را از هر زاويه ممكني ضبط خواهد كرد؛ به اين معنا كه تماشاگران مي‌توانند از زاويه دلخواه خودشان وضعيت مسابقه را بررسي كنند و اگر به بازيكن خاصي علاقه دارند، مسابقه را تنها از ديد او ببينند.




شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| كمپاني اينتل، به تازگي اعلام كرده كه قرار است از تكنولوژي جديدي با نام True View در استاديوم‌ها استفاده كند كه مسابقات فوتبال را از هر زاويه ممكني ضبط خواهد كرد؛ به اين معنا كه تماشاگران مي‌توانند از زاويه دلخواه خودشان وضعيت مسابقه را بررسي كنند و اگر به بازيكن خاصي علاقه دارند، مسابقه را تنها از ديد او ببينند.
 
 بر اساس گزارش انگجت، جمعه 8 فوريه 2019، اين كمپاني به تازگي اعلام كرده كه قرار است با همكاري با باشگاه‌هاي آرسنال، ليورپول و منچستر سيتي وارد پرطرفدارترين ليگ ورزشي دنيا يعني ليگ برتر انگليس شود.
 
 قرار است آن‌ها از تكنولوژي جديدي با نام True View در استاديوم‌ها استفاده كننده كه مسابقات فوتبال را از هر زاويه ممكني ضبط خواهد كرد؛ به اين معنا كه تماشاگران مي‌توانند از زاويه دلخواه خودشان وضعيت مسابقه را بررسي كنند و اگر به بازيكن خاصي علاقه دارند، مسابقه را تنها از ديد او ببينند.
 
 براي رسيدن به اين هدف، اينتل از 38 دوربين با رزولوشن 5K استفاده خواهد كرد تا باشگاه‌هاي ذكر شده بتوانند تمام تصاوير حساس مورد نظرشان را چند ساعت بعد از پايان مسابقه در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند.
 
 آنها مي‌گويند كه درهاي همكاري با بزرگ‌ترين باشگاه فوتبال انگلستان يعني منچستر يونايتد هنوز بسته نيست اما اينتل در حال حاضر روي عملكرد قابل قبول True View در بازي‌هاي منچستر سيتي، آرسنال و ليورپول متمركز است.
 
 طي سال‌هاي اخير، همزمان با پيشرفت تكنولوژي نحوه تماشاي مسابقات ورزشي تغييرات زيادي كرده است. حال بايد منتظر ماند و ديد كه آيا تكنولوژي جديد اينتل مي‌تواند تعامل كاربر با زمين مسابقه را هم به عنوان يكي از استانداردهاي پخش ورزشي جاي بياندازد يا خير.