شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سامانه مديريت ارتباط با مشتريان بيمه كوثر راه‌اندازي شد
یکشنبه، 14 بهمن 1397 - 14:45 کد خبر:36969
با حضور مديرعامل شركت سامانه مديريت ارتباط با مشتريان بيمه كوثر هم‌زمان با ايام‌ا... دهه فجر در سراسر كشور راه‌اندازي شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| با حضور مديرعامل شركت سامانه مديريت ارتباط با مشتريان بيمه كوثر هم‌زمان با ايام‌ا... دهه فجر در سراسر كشور راه‌اندازي شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بيمه كوثر، اين سامانه به‌منظور جذب، حفظ و فراخواني مشتريان موجود، گذشته و جديد و نيز ايجاد روابط دوسويه با آنان راه‌اندازي شده است.


احمدرضا عصاري خاطرنشان‌كرد: بهبود خدمات، رضايت مشتري، كاهش هزينه ها، ارتباط فرد به فرد، حتي با ميليون‌ها مشتري از جمله ضرورت‌هاي پياده‌سازي اين سامانه است.


وي با بيان اينكه در سال هاي اخير با توجه به تحولات صورت گرفته در فناوري اطلاعات و ارتباطات و افزايش نقش شركت‌هاي بيمه در زندگي روزمره و اجتماعي افراد، مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك رويكرد مهم در شركت‌هاي بيمه‌اي در نظر گرفته شده است، گفت: تمركز بر ايجاد ارتباط نزديك‌ و عميق‌ با مشتريان، سودمندي بيشتر مشتريان فعلي نسبت به مشتريان جديد، تجزيه و تحليل اطلاعات مشتري براي تصميم‌گيري اقتصادي، ارتباط موثر با مشتري بر مبناي داده هاي تبديل شده به اطلاعات و بازاريابي اينترنتي و بازاريابي فرد به فرد و بازاريابي از طريق پايگاه داده‌ها از ويژگي‌هاي‌كاربردي مديريت ارتباط با مشتري است.


📍مدير روابط‌عمومي و امورمشتريان بيمه كوثر در پايان از زحمات و مشاوره‌هاي همكاران معاونت‌هاي برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و فني و نيز مديريت فاوا در راه‌اندازي اين سامانه تقدير و تشكر كرد.