شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بانك آينده؛ رتبه هشتم در بين صد شركت برتر ايران، رتبه چهارم از نظر شاخص ارزش افزوده و انتخاب به‌عنوان شركت پيشرو ايراني در سال 1397
سه شنبه، 9 بهمن 1397 - 15:07 کد خبر:36850
سازمان مديريت صنعتي ايران، از سال 1377، رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران را هر ساله (100- IMI) انجام داده است. اين رتبه‌بندي، با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و بررسي مستندات مربوط؛ ضمن ترسيم فضاي روشن‌تر از اقتصاد كشور، شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار و سلامت مالي و اقتصادي بنگاه‌هاي بزرگ كشور را ارائه مي‌دهد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| سازمان مديريت صنعتي ايران، از سال 1377، رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران را هر ساله (100- IMI) انجام داده است. اين رتبه‌بندي، با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و بررسي مستندات مربوط؛ ضمن ترسيم فضاي روشن‌تر از اقتصاد كشور، شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار و سلامت مالي و اقتصادي بنگاه‌هاي بزرگ كشور را ارائه مي‌دهد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك آينده، در بيست و يكمين سال رتبه‌بندي سازمان مديريت صنعتي ايران در سال 1397، بانك آينده موفق شد؛ به مانند سال 1396، براساس روند رشد چهار ساله اخير؛ مجدداً به‌‌عنوان يكي از شركت‌هاي پيشرو در ايران، انتخاب گردد. مضافاً اين‌كه از نظر شاخص ميزان فروش و درآمد، به رتبه هشتم (8) در سال جاري ارتقا يافته و هم‌چنين از نظر شاخص ارزش افزوده (سهم بانك از توليد ملّي و ميزان اثرگذاري آن در اقتصاد كشور)، رتبه چهارم (4) را در بين صد شركت برتر ايران، كسب نمايد.


در مراسمي كه به همين منظور توسط سازمان مديريت صنعتي، در روز دوشنبه به تاريخ 08/11/1397 در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي ج.ا.ايران، با حضور جمعي از مسئولان و مديران شركت‌هاي برتر برگزار گرديد؛ لوح و تنديس مربوط به بانك آينده، اهدا شد.