شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : حامد شمس، مديركل روابط عمومي شركت ملي پست ايران شد
سه شنبه، 18 دی 1397 - 21:56 کد خبر:36458
مدير عامل شركت ملي پست ايران در مراسم معرفي مدير كل روابط عمومي اين شركت، روابط عمومي را حوزه اي تخصصي و زبان گوياي سازمان در بين كاركنان و مشتريان دانست و گفت: معرفي نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرويس هاي متنوع و به روز شركت ملي پست از مهمترين وظايف و مسووليت هاي اين حوزه است.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مدير عامل شركت ملي پست ايران در مراسم معرفي مدير كل روابط عمومي اين شركت، روابط عمومي را حوزه اي تخصصي و زبان گوياي سازمان در بين كاركنان و مشتريان دانست و گفت: معرفي نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرويس هاي متنوع و به روز شركت ملي پست از مهمترين وظايف و مسووليت هاي اين حوزه است.

به گزارش شارا به نقل از سيتنا، حسين نعمتي مدير عامل شركت ملي پست ايران در جلسه اي كه با حضور اعضاي هيات مديره و مديران كل ستادي برگزار شد؛ از مديران جديد اين شركت به عنوان افرادي شناخته شده، شناسنامه دار و متخصص ياد كرد و گفت: انجام تغيير و تحولات در راستاي پويايي مجموعه امري گريز ناپذير است.

وي ثبات سازماني را مورد تاكيد قرار داد و افزود: اعتلاي شبكه پستي كشور در گرو رسيدن به ثبات است كه اميدواريم تغييراتي كه امروز در سطح مديران صورت مي گيرد؛ ضامن رسيدن به اين ثبات و پويايي بيشتر شبكه باشد.

نعمتي رسيدن به اهداف متعالي شركت و ماموريت تعريف شده آن را اصل و اساس تمامي فعاليت ها دانست و گفت: فضاي موجود كسب و كار، سرعت و تنوع نيازها و خواسته هاي مشتريان مي طلبد ما نيز همپاي اين تحولات، برنامه ها و استراتژي هاي خود را پيش ببريم.

مدير عامل شركت ملي پست ايران به رويكرد مثبت و متناسب با شرايط بازار، از سوي تيم جديد هيات مديره را يادآور شد و گفت: بررسي ها نشان مي دهد با وجود مشكلات و تنگاهاي موجود اقتصادي در سطح جامعه، امسال عملكرد شبكه پستي براساس پيش بيني هاي صورت گرفته، به ويژه در حوزه فني و بازرگاني در بحث ارتقا و بهبود كيفيت محصول خوب عمل كرده است.

نعمتي در ادامه رشد 30 درصدي امانت در سال جاري را مورد تاكيد قرار داد و حاكم شدن تفكر تيمي و شركتي در سايه اعتماد و باور به توانمندي ها و ظرفيت هاي موجود را عامل توفيقات شبكه دانست.

معاون وزير در ادامه به پيچيدگي هاي حوزه بازار پرداخت و از مدير كل بازاريابي و توسعه محصول خواست برنامه اي مدون، قابل پويش و متناسب با نياز روز مشتريان را در اولويت اقدامات خود قرار دهد.

وي از حوزه بين الملل نيز به عنوان يكي از بخش هاي مهم شبكه ياد كرد و افزود: اين حوزه مي بايست با در نظر گرفتن اصل قلمرو واحد اتحاديه پستي جهاني، خود را با استانداردهاي روز دنيا و همچنين شرايط تحريمي حاكم بر كشور هماهنگ كنند.

نعمتي حوزه تامين، نگهداري و پشتيباني را يكي از پرمسووليت ترين بخش هاي پست عنوان كرد و گفت: تهيه و تامين شرايط و امكانات خدمت رساني 13 هزار كارمند شبكه پستي، اساس فعاليت هاي اين حوزه است كه نيازمند مديريتي قوي، پويا و منسجم است.

وي در خصوص اهميت جايگاه سرمايه انساني نيز افزود: توجه ويژه به آموزش تخصصي كاركنان و همچنين تقويت و بهبود انگيزه و تامين منافع آنان ضامن بقا و رشد و توسعه شركت ملي پست در فضاي رقابتي موجود است.

مديرعامل شركت ملي پست در ادامه سخنان خود روابط عمومي را نيز حوزه اي تخصصي و زبان گوياي سازمان در بين كاركنان و مشتريان خواند و گفت: معرفي نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرويس هاي متنوع و به روز شركت ملي پست از مهمترين وظايف و مسووليت هاي اين حوزه است كه انتظار مي رود در سايه مديريت جديد بيش از پيش محقق شود.

در پايان اين جلسه احكام انتصاب افروز به سمت مدير كل بازاريابي و توسعه كسب و كار، بهرامي مدير كل پست بين الملل، سلگي مدير كل تامين، نگهداري و پشتيباني، حداديان مدير كل توسعه سرمايه انساني و شمس مدير كل روابط عمومي از سوي مدير عامل به آنان اعطا شد و از مديران پيشين اين مجموعه ها قدرداني به عمل آمد.