شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : رتبه بندي نهايي كانون ها و شركت هاي تبليغاتي اعلام شد
سه شنبه، 4 دی 1397 - 08:21 کد خبر:36236
رتبهبندي نهايي كانونها و شركتهاي تبليغاتي در آذرماه از سوي معاونت تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهر تهران اعلام شد.
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رتبهبندي نهايي كانونها و شركتهاي تبليغاتي در آذرماه از سوي معاونت تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهر تهران اعلام شد.
به گزارش شارا، تنها ۶ كانون تبليغاتي موفق به كسب رتبه يك، از طرف سازمان زيباسازي شهر تهران شده كه در صدر آنها شركت تبليغاتي آيينه تهران ويژن با كسب امتياز ۸۹۰.۰۹۷ بيشترين امتياز را داشته و بهعنوان برترين كانون تبليغاتي در سال ۹۷ شناخته شده است.
اين شركت با داشتن بيش از ۱۰۰ سازه در تهران و ساير شهرستان ها قويترين شركت تبليغات محيطي در شهر تهران است.
حميد صابرفرزام، معاون تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهر تهران درمورد شرايط لازم براي كسب رتبه از سوي سازمان زيباسازي ادامه داد: ميزان سرمايه، سوابق كاري، حضور افراد تحصيل كرده و با تجربه در شركت، بيمه پرسنل، ديپلم هاي افتخار، اخذ استانداردهاي بينالمللي و داخلي و ارزش ساختمانهايي كه آن شركت دارد؛ برخي از شاخصهايي است كه بايد از سوي شركتها براي بررسي رتبه بندي به سازمان ارائه شود.
به گفته او براساس مصوبه ۱۸۹۸ شوراي شهر تهران در سال ۹۳، سازمان زيباسازي، تنها دستگاه مجاز مديريت حوزه تبليغات محيطي در شهر تهران است و ارائه مجوز به شركتها براي تبليغات محيطي تنها درصورت كسب رتبه مجاز رتبهبندي از سوي اين سازمان امكان پذير است.

معاون تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به اينكه به دست آوردن اين رتبه مجوز تبليغات محيطي را براي شركتها به دنبال دارد، گفت: شاخصهاي رتبهبندي از سوي شوراي شهر مصوب شده است. بعد از ارائه مدارك از سوي شركتها و درخواست رتبهبندي از شركت بازديد و شاخص هاي رتبه بندي مورد بررسي قرار ميگيرد.
به گفته صابر فرزام پيش از اين تنها يكبار در سال رتبه بندي شركتهاي از سوي سازمان زيباسازي صورت ميگرفت و اگر شركتي موفق به ارائه مدارك نميشد بايد تا سال آينده و رتبه بندي مجدد صبر مي كرد.