شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست روابط‌عمومي‌هاي وزارت ارشاد برگزار مي‌شود
شنبه، 10 آذر 1397 - 16:54 کد خبر:35826
نشست تخصصي سالانه مديران روابط عمومي معاونت‌ها، سازمان‌ها و استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ١١ تا ١٢ آذرماه در شهر ساري برگزار خواهد شد.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نشست تخصصي سالانه مديران روابط عمومي معاونت‌ها، سازمان‌ها و استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ١١ تا ١٢ آذرماه در شهر ساري برگزار خواهد شد.
 
 به گزارش شارا، در اولين روز اين نشست (يك‌شنبه ١١آذرماه) در نوبت صبح به‌ترتيب سعيد كوشش نماينده روابط‌عمومي استان‌ها، مسعود نجفي نماينده روابط‌عمومي معاونت‌ها و سازمان‌ها، مجيد حسين‌زادگان سرپرست استانداري مازندران، همايون اميرزاده رئيس مركز روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمدمهدي احمدي مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي به ايراد سخنراني خواهند پرداخت.
 
 سپس سيدعباس صالحي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي اولين بار به صورت ويدئو كنفرانس؛ زنده به سخنراني مي‌پردازد.
 
 آخرين برنامه روز اول نشست در نوبت صبح «كارگاه آموزشي مديريت محتوا در پورتال سازماني» با حضور امير شفيعي خواهد بود.
 
 اين نشست در نوبت بعدازظهر روز اول با كارگاه آموزشي تحت عنوان «روابط‌عمومي الكترونيك و نقش روابط‌عمومي در فضاي‌مجازي» با حضور دكتر حميد ضيايي‌پرور آغاز و با كارگاه آموزشي با عنوان «نقش روابط‌عمومي در فناوري‌هاي نوين» به پايان مي‌‌رسد.
 
 روز دوم اين نشست (دوشنبه ١٢آذرماه) با كارگاه آموزشي تحت عنوان «نقدنويسي و جوابيه‌نويسي در مطبوعات» با حضور دكتر يونس شكرخواه آغاز و سپس با نشست مناطق هفت‌گانه استاني و معاونت‌ها ادامه پيدا مي‌كند.
 
 همچنين اين نشست دو روزه با گزارش دبيران مناطق و جلسه پرسش و پاسخ و جمع‌بندي نشست دو روزه، توسط همايون اميرزاده رئيس مركز روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و خواندن بيانيه به كار خود پايان مي‌دهد.