شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار همدان: عملكرد مديران در تعامل با رسانه ها ارزيابي مي شود
چهارشنبه، 7 آذر 1397 - 23:39 کد خبر:35790
استاندار همدان با تاكيد بر ارزيابي عملكرد مديران دستگاه هاي اجرايي در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مديريت روابط عمومي استانداري مسئول جمع بندي اين ارزيابي است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استاندار همدان با تاكيد بر ارزيابي عملكرد مديران دستگاه هاي اجرايي در تعامل رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مديريت روابط عمومي استانداري مسئول جمع بندي اين ارزيابي است.

سيد سعيد شاهرخي شامگاه چهارشنبه در نشست با مديران مسئول و سرپرستان نشريات و رسانه هاي استان همدان اظهار داشت: توجه به عرصه خبر بسيار ضروري است و در راستاي تحقق مطالبه اين قشر فعال نسبت به تشكيل كارگروه رسانه اقدام مي شود.


وي با تاكيد بر لزوم توجه به سند اطلاع رساني استان همدان گفت: در اين سند تكليف مديران دستگاه هاي اجرايي با رسانه ها مشخص است.


استاندار همدان نقش رسانه ها در پيشبرد اهداف و سياست هاي مديريت ارشد استان را بي بديل دانست و گفت: از مديران دستگاه هاي اجرايي مي خواهيم تا ارتباط مطلوب با رسانه ها در راستاي اطلاع رساني موثر و مفيد داشته باشند.


شاهرخي خواستار برگزاري نشست هاي خبري پيرامون ارايه عملكرد فعاليت ها و نيز تورگرداني رسانه ها در عرصه هاي مختلف شد و خاطرنشان كرد: انتظار ما از رسانه ها تقويت اميد در جامعه، مثبت گرايي و پردازش مسايل اميدبخش در جامعه است هر چند از انتقادهاي سازنده و به جا نيز استقبال مي كنيم.


وي با اشاره به اينكه رسانه ها يكي از اركان توسعه استان هستند گفت: در فضاي كار، فعاليت و خدمت به مردم، رسانه ها مي توانند اين ارتباط دو سويه را بين مردم و مسئولان برقرار كنند.


شاهرخي ، جريان سازي به معناي واقعي و مثبت را از وظايف رسانه ها دانست و گفت: از بيان نقاط ضعف كه بتواند با راهكار مناسب در راستاي رفع آن و تبديل كردن به فرصت مطرح شود، استقبال مي كنم.


استاندار همدان همكاري مديران اجرايي با رسانه ها را لازم دانست و گفت: همچنان تاكيد دارم كه هيچ شكايتي نبايد از رسانه ها در دوره مديريتم صورت بگيرد.


در اين نشست مديران مسئول نشريه ها، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.