شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مشاور استاندار كرمان در امور رسانه و روابط عمومي: شفافيت در اطلاع رساني از بروز شايعات و سردرگمي مخاطب جلوگيري مي كند
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 13:15 کد خبر:35764
مشاور استاندار كرمان در امور رسانه و روابط عمومي با بيان اين مطلب، گفت: روابط عمومي ها با سرعت،دقت و صحت بالاتر عمل نمايند تا شفافيت بهتري را در جريان اطلاع رساني ايجاد كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مشاور استاندار كرمان در امور رسانه و روابط عمومي با بيان اين مطلب، گفت: روابط عمومي ها با سرعت،دقت و صحت بالاتر عمل نمايند تا شفافيت بهتري را در جريان اطلاع رساني ايجاد كنند.

عباس تقي زاده در ديدار مدير و كارشناسان روابط عمومي دادگستري كل استان كرمان اظهار داشت: شفافيت در اطلاع رساني از بروز شايعات و سردرگمي مخاطب جلوگيري مي كند.

مدير كل روابط عمومي استانداري كرمان افزود: در واقع بايد شرايط جديد رسانه را درك كنيم ومتناسب با آن عملكرد بهتري داشته باشيم .

نگاه تعاملي و ارتباطي روابط عمومي دادگستري كرمان را قابل تحسين است
وي نگاه تعاملي و ارتباطي روابط عمومي دادگستري كرمان را قابل تحسين دانست و افزود:همه ي خانواده ي روابط عمومي ها بايد در ارتباط با يكديگر همگرا باشند و با تعامل عمل كنند.

تقي زاده ادامه داد:در واقع روابط عمومي ها همه اعضاي يك خانواده هستند كه هركدام هويت مستقلي دارند اما در عين حال به هم پيوسته و وابسته هستند.

وي تصريح كرد:در كنار هم بودن خانواده روابط عمومي،منجر به عملكرد بهتر و در نهايت اعتلاي جريان اطلاع رساني در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي شود.كه همين موضوع اهميت كار روابط عمومي را مشخص مي كند.

تقي زاده خاطرنشان ساخت:روابط عمومي استانداري كرمان آمادگي كامل جهت همكاري نزديك با روابط عمومي دادگستري به عنوان نماينده قوه قضائيه را دارد و همه ي روابط عمومي ها را همكار روابط عمومي استانداري مي دانيم وبايستي در كنار هم كار كنيم.
 

وي بيان كرد:نسبت به سال هاي گذشته روابط عمومي اهميت بيشتري پيدا كرده است وبا توجه به تنوع در منابع خبري و دسترسي به شبكه هاي اجتماعي توسط افراد مختلف لازم است كه روابط عمومي ها با سرعت،دقت و صحت بالاتر عمل نمايند تاشفافيت بهتري را در جريان اطلاع رساني ايجاد كنند.