شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تلفن همراه/ چگونه از «ايرانسل من» استفاده كنيم؟
چهارشنبه، 15 خرداد 1392 - 17:33 کد خبر:3565
"ايرانسل من" برنامه اي كاربردي است كه شركت ايرانسل آن را براي مديريت حساب‌‌هاي كاربري به مشتركين خود عرضه كرده است.


شارا- "ايرانسل من" برنامه اي كاربردي است كه شركت ايرانسل آن را براي مديريت حساب‌‌هاي كاربري به مشتركين خود عرضه كرده است.
 به گزارش پايگاه خبري صبح اقتصاد، با استفاده از برنامه كاربردي "ايرانسل من" در هر زمان و مكان اطلاعات و مديريت حساب‌هاي ايرانسل كاربران در دستان آنان است و انجام اموري نظير كنترل ميزان مصرف، فعال و غيرفعال سازي خدمات، تغيير طرح تعرفه، دريافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ويرايش پرونده، فعالسازي بسته‌هاي افزايشي و ثبت و بازبيني رخدادها براي مشتركين ايرانسل به سادگي ممكن مي‌شود.
 كاربران ايرانسل براي استفاده از اين برنامه ابتدا بايد با مراجعه به آدرس  http://92.42.51.227/dls/selfcare نرم افزار «ايرانسل من» را در گوشي يا تبلت خود دانلود كنند. سپس با كليك كردن روي آيكون مورد نظر، براي ورود به برنامه، شماره تلفن همراه يا شناسه وايمكس خود را به همراه رمز عبور حساب كاربري وارد كنند. در اين بخش و در صورتي كه رمز عبور خود را فراموش كرده اند، مي توانند با انتخاب گزينه وايمكس و سپس بازيابي رمز عبور، با وارد كردن شناسه وايمكس، نشاني پست الكترونيكي و يا شماره تلفن همراه خود، رمز خود را دوباره از طريق پست الكترونيكي و پيامك دريافت كنند.
 آنها همچنين مي توانند پس از ورود به اين برنامه در صفحه اصلي از وضعيت حساب، نوع حساب و موجودي حساب اصلي اطلاع يافته و نيز به منوهاي پرداخت، شارژ مجدد، بسته افزايشي و ثبت و پيگيري مشكلات دسترسي پيدا كنند.
 علاوه بر اين كاربران ايرانسل مي توانند با ورود به صفحه «پرداخت» از طريق اين برنامه كاربردي و به يكي از روش هاي زير، نسبت به پرداخت هزينه يا شارژ مجدد خط ايرانسل خود و يا پرداخت هزينه سرويس وايمكس اقدام كنند:
 * كارت شارژ ايرانسل
 * پرداخت اينترنتي
 * شارژ مستقيم (ويژه مشتركين سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل)
 همچنين در اين صفحه امكان استفاده از شارژ شگفت انگيز براي مشتركين تلفن همراه ايرانسل فراهم شده است.
 صفحه ديگر اين برنامه «شارژ مجدد» است كه در اين صفحه مي شود تنها با وارد كردن شماره رمز كارت شارژ، خط ايرانسل خود را شارژ كرده و يا هزينه سرويس وايمكس خود را پرداخت.
 در صفحه پرداخت اينترنتي برنامه «ايرانسل من» مشتركان ابتدا بايد روي گزينه «پرداخت اينترنتي صورت حساب (دائمي)/ شارژ به مبلغ دلخواه (اعتباري) » كليك كرده و سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد كنند تا صورت حساب مورد نظر آنها از درگاه اينترنتي بانك سامان يا بانك تجارت، پرداخت شود.
 مشتركان تلفن همراه و وايمكس ايرانسل از طريق صفحه بسته افزايشي نيز مي توانند نسبت به مشاهده و انتخاب بسته هاي افزايشي اقدام كنند. آنها همچنين با ورود به صفحه «حساب من» از طرح تعرفه خود آگاه شده و نسبت به تغيير آن اقدام كنند.
 همچنين مي توانند «اطلاعات پروفايل» و «اطلاعات حساب» خود را مشاهده و نسبت به تغيير «رمز حساب ايرانسلي» خود اقدام كنند. نام، شناسه پست الكترونيكي، شماره تماس و نشاني آنها در بخش «اطلاعات پروفايل» قابل نمايش است.
 «ايرانسل من» صفحه بانكداري همراه هم دارد كه مشتركان اين اپراتور مي توانند در اين صفحه نسبت به استفاده از خدمات بانكي از جمله دريافت كد ثبت نام، اتصال كارت هاي عضو شتاب به امپاد و خريد شارژ به صورت مستقيم اقدام كنند.
 برقراري تماس با مركز تماس ايرانسل نيز از ديگر امكانات اين برنامه كاربردي است كه مشتركان مي توانند در صورت بروز هر گونه مشكل، با استفاده از آن نسبت به ثبت مشكلات و رويدادها و همچنين دريافت شماره پيگيري و مشاهده آخرين وضعيت پنج در خواست آخر خود اقدام كنند.
 صفحه ارسال به دوستان هم در «ابرانسل من» وجود دارد كه ايرانسلي ها مي توانند با مراجعه به آن برنامه كاربردي «ايرانسل من» را از طريق وارد كردن شماره تلفن همراه شخص مورد نظر براي دوستان خود ارسال كنند.
  منبع: صبح اقتصاد