شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سيرجان، ميزبان سمينار آموزشي روابط عمومي راهبردي و ارتباطات حرفه اي
پنجشنبه، 17 آبان 1397 - 16:37 کد خبر:35488
سمينار آموزشي «روابط عمومي راهبردي ، مهارتهاي ارتباطي و و ارتباطات حرفه اي » در شهرداري سيرجان برگزار شد.


 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سمينار آموزشي «روابط عمومي راهبردي ، مهارتهاي ارتباطي و و ارتباطات حرفه اي » در شهرداري سيرجان برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي شهرداري سيرجان،تدريس و سخنراني اين كارگاه را حميد شُكري خانقاه استاد حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومي برعهده داشتند.

شكري خانقاه مولف كتاب" برنامه ريزي راهبردي ارتباطي در روابط عمومي" است و تاكنون سمينارهاي زيادي در سطوح ملي و بين المللي و مراكز استان هاي كشور برگزار كرده است

اين استاد حوزه ارتباطات در اين كارگاه پيرامون نقش هاي روابط عمومي و ارتباطات حرفه اي در كارآمدي سازمان و سلامت اداري، مديريت روابط اجتماعي، شاخص كارآمدي در روابط عمومي، گامهاي كليدي شاخص ها و معيارهاي هوشمند سازي روابط اجتماعي سخنراني كردند .


بررسي انواع نگرش هاي ارتباطي، اهميت "اعتمادسازي"، "اخلاق حرفه اي و "توليد محتواي تاثيرگذار" توسط دست اندركاران و تلاشگران عرصه شهري و حركت به سمت سازمان پويا و دانش محور” از ديگر محورهاي اين سمينار بود.

شكري خانقاه همچنين پيرامون اهميت تكريم ارباب رجوع در ادارات، اصول اخلاق حرفه اي در سطح سازمان سخنراني كردند

اين سمينار آموزشي به همت شهرداري سيرجان و با حضور تمام وقت شهردار سيرجان و معاونين و شهرداران مناطق و كاركنان شهرداري ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات شهرداري اين شهر برگزار شد.

كارگاه آموزشي مديريت روابط اجتماعي و مهارت هاي ارتباطي راهبردي ...
...
و اين بار كارگاهي تخصصي و جذاب و انشالله اثرگذار از جنس ارتباطات حرفه اي و مهارتهاي ارتباطي كلامي و غير كلامي براي مديران و كارشناسان شهرداري سيرجان برگزار شد ... حضور فعال ، مشتاقانه و تمام وقت جناب شهردار آقاي رضا سروش نيا و معاونين و شهرداران مناطق و مديران ارشد شهرداري از جمله حضور موثر معاون اموزشي خانم باقر زاده به همراه ساير مديران و حضور حداكثري كارشناسان شهرداري براي من جذاب و قابل تامل بود...


حضور مديران ارشد در كارگاههاي تخصصي باعث افزايش بهره وري و اثربخشي دو چندان محتواي دوره هاي آموزشي و افزايش انگيزه در نيروي انساني مي شود...قطعا تنها مديراني قادر به گوش دادن موثر مي باشند كه تحول گرا و قدرتمند هستند...
درود بر همه مديران مدبر و تحول گرا و ارتباط گستر ... ..
..
..
.نكته:
در يك جلسه كاري با شهردار و مدير روابط عمومي و همكارانشان دغدغه هاي ارتباطي زيادي مطرح شد...مهمترين دغدغه شهردار ناكارآمدي روابط عمومي در شفاف سازي و بيان دستاوردها و عملكرد شهرداري بود ...


دغدغه اي كه با كمال تاسف بسياري از سازمانها با آن روبرو هستند ...


روابط عمومي هاي بي برنامه و فاقد استراتژي قادر به مديريت افكار عمومي نيستند ...


اغلب روابط عمومي ها در گذر از دوران سنت به جهان مدرنيته دچار سردرگمي هستند ...كارآيي خود را از دست داده و قادر به مديريت ارتباطات سازماني خود نيستند...


آموزشهاي تخصصي و تدوين برنامه هاي راهبردي ارتباطي كاربردي راه حل هاي كليدي براي رفع اين مشكل اساسي هستند ...