شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دبير شواي روابط عمومي و اطلاع رساني صنعت آب و برق استان قزوين منصوب شد
یکشنبه، 13 آبان 1397 - 12:58 کد خبر:35444
دكتر صديقه ببران مدير كل دفتر روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو طي حكمي مهندس خواجوي مدير روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين را به عنوان دبير شواي روابط عمومي و اطلاع رساني صنعت آب و برق در استان منصوب نمود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- دكتر صديقه ببران مدير كل دفتر روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو طي حكمي مهندس خواجوي مدير روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين را به عنوان دبير شواي روابط عمومي و اطلاع رساني صنعت آب و برق در استان منصوب نمود.

به گزارش شارا، در اين حكم آمده است:

جناب آقاي خواجوي
دبير محترم شوراي روابط عمومي و اطلاع رساني صنعت آب و برق استان قزوين

با سلام
تعالي و بالندگي هر نهاد اجتماعي در گرو همكاري و خرد جمعي به عنوان برآيند نظرات و انديشه ها است. بدون ترديد پويايي و كارآمدي مجموعه روابط عمومي هاي صنعت آب و برق نيز از اين قاعده مستثني نبوده و انعكاس شايسته فعاليت ها و دستاوردهاي وزارت نيرو مرهون تلاش همكاران روابط عمومي در سراسر كشور مي باشد.

 

 استمرار موفقيت هاي خانواده روابط عمومي در گرو همكاري و همياري بين اجزاي گوناگون آن بوده و از همين رو ايجاد شبكه پيوسته و نظام يافته اي از ادارات روابط عمومي ضامن موفقيت بيش از پيش خواهد بود و در اين ميان شوراي روابط عمومي و اطلاع رساني در هر استان از جايگاه و اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد. با توجه به مسئوليت جنابعالي به عنوان مدير روابط عمومي شركت آب منطقه اي، بدين وسيله به مدت يك سال به عنوان دبير شوراي روابط عمومي و اطلاع رساني در استان قزوين منصوب مي شويد.


اميد است با همدكي و همفكري اعضاي شورا و مديران عامل محترم شركتها، شاهد تعالي و پويايي فعاليت هاي روابط عمومي و بهره گيري از تجارب و انديشه هاي مديران دست اندر كار و انتقال و تبادل تجربيات بين شوراهاي استاني باشيم.
 

 

-