شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان: روابط عمومي‌ها همواره در دستگاه‌هاي اجرايي مظلوم واقع شده‌اند
شنبه، 7 مهر 1397 - 06:15 کد خبر:35017
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: روابط عمومي‌ها همواره در دستگاه‌هاي اجرايي مظلوم واقع شده‌اند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: روابط عمومي‌ها همواره در دستگاه‌هاي اجرايي مظلوم واقع شده‌اند.

به گزارش شازا به نقل از مهر، كريم الله شعباني ظهر پنجشنبه در نشست هم انديشي با مديران و مسئولان
روابط عمومي و جمعي از اصحاب رسانه استان افزود: روابط عمومي‌ها چشم و چراغ دستگاه اجراي بوده و پل ارتباطي بين افكار عمومي و سازمان‌هاي اجرايي هستند.

وي ادامه داد: اگر مديران به نقش هنرمندانه روابط عمومي‌ها واقف باشند و اجازه كار حرفه‌اي و خلاق به فعالان اين بخش بدهند، موفقيت سازمان تضمين مي‌شود.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: اگر دستگاه اجرايي فقط به درون خود بپردازد و از برون غافل شود، به اهداف سازماني خود نمي‌رسد و شكل ضعيفي از كاركرد دستگاه را ارائه خواهد كرد.

شعباني گفت: به واسطه فعاليت خوب انجام شده در اين بخش، روابط عمومي استانداري زنجان به عنوان روابط عمومي برتر در كشور انتخاب شد.

وي با بيان اينكه مديران بايد به تعريف واقعي از روابط عمومي برسند و ديدگاهشان را نسبت به آن بالا ببرند، افزود: روابط عمومي‌ها با ارتباط با افكار عمومي و رصد اطلاعات مسائل را پيش بيني مي‌كنند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: با بيان اينكه فعاليت روابط عمومي‌ها در نتيجه ديدگاه مديران همواره با فراز و نشيب‌هايي روبرو است، افزود: امروز ديگر همه پذيرفته‌اند كه در عصر ارتباطات و اطلاعات نقش اصلي بر عهده روابط عمومي‌ها است.

شعباني افزود: روابط عمومي‌ها پل ارتباطي بين سازمان‌ها و مردم هستند و روابط عمومي‌ها به مثابه چراغ يك سازمان هستند كه در نتيجه فعاليت آنها تاريكي‌ها روشن مي‌شود.

همچنين مديركل قبلي روابط عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان گفت: تلاش كرديم بالاترين تعامل و همراهي را با مطبوعات و رسانه‌هاي استان زنجان داشته باشيم.

ادريس سالاري با بيان اينكه طي ۲ سال گذشته تلاش كرديم تا پيام‌هاي اقشار و طبقات مختلف مردم را بدون واسطه در اختيار مديران قرار دهيم، افزود:

مردم‌داري، پاسخگويي سريع و ارتباط با نخبگان و منتقدان و اقشار مختلف از جمله مطالبات استاندار بود كه مجموعه روابط عمومي تلاش كرد طي ۲ سال گذشته بر آنها تمركز كند.

در اين نشست با تجليل از خدمات ادريس سالاري مديركل قبلي روابط عمومي، تشريفات و امور بين الملل استانداري زنجان، حسن مظفري ابتداي به‌عنوان مديركل روابط عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان منصوب شد.