شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سازمان بورس عضو انجمن بين المللي روابط عمومي شد
یکشنبه، 1 مهر 1397 - 14:07 کد خبر:34966
مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از عضويت اين سازمان در انجمن بين المللي روابط عمومي (IPRA) خبر داد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از عضويت اين سازمان در انجمن بين المللي روابط عمومي (IPRA) خبر داد.
 
 به گزارش شارا، ياسر فلاح مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان بورس و اوراق بهادار و مديرعامل شركت اطلاع رساني و خدمات بورس گفت: عضويت سازمان بورس و اوراق بهادار ايران در انجمن بين المللي روابط عمومي (IPRA) محصول اقدامات اخير سازمان بورس در حوزه هاي اطلاع رساني، ارتقا سواد مالي و فرهنگ سهامداري و همچنين عملكرد شركت اطلاع رساني و خدمات بورس است.
 
 مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان بورس ادامه داد: خبر رسمي عضويت سازمان بورس در انجمن بين المللي روابط عمومي (IPRA) طي نامه اي از طرف دبير اين نهاد بين المللي اعلام شد. در اين نامه ضمن قدرداني از اقدامات سازمان بورس در حوزه هاي اطلاع رساني، ارتقا سواد مالي و فرهنگ سهامداري با عضويت سازمان در اين نهاد موافقت شده است.
 
 مديرعامل شركت اطلاع رساني و خدمات بورس عنوان كرد: اطلاع رساني بهنگام، انتشار كتب مختلف در تمام رده‌هاي سني، ساخت كليپ‌هاي آموزشي و بازي‌هاي مرتبط، برگزاري جشنواره ها و مسابقات تخصصي همچون جشنواره بورس و رسانه و ليگ ستارگان بورس از جمله اقداماتي بود كه مسير عضويت سازمان بورس در اين نهاد بين المللي را هموار كرد.
 
 ياسر فلاح برگزاري نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك، بيمه براي يازده دوره پياپي و نيز برگزاري ده دوره سالانه بين‌المللي بازار سرمايه اسلامي را نگين درخشاني در عرصه اقتصاد ايران برشمرد و گفت: عضويت در اين نهاد بين المللي حاكي از آن است كه شركت اطلاع رساني و خدمات بورس و روابط عمومي و امور بين الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، منطبق با استاندارد هاي بين المللي عمل مي كنند.
 
 يادآور مي شود انجمن بين المللي روابط عمومي (IPRA) سازماني بين‌المللي متشكل از اعضا فعال در حوزه روابط عمومي است و دبيرخانه آن در انگليس قرار دارد و متخصصين گوناگوني در اين نهاد حضور دارند. سازمان ملل، IPRA را يك سازمان غير دولتي شناخته و حق مشورت را به اين نهاد اعطا كرده است