شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار خراسان شمالي: روشنگري روابط عمومي ها ابزار مقابله با جنگ رسانه اي دشمن است
شنبه، 24 شهریور 1397 - 17:00 کد خبر:34909
استاندار خراسان شمالي با بيان اين كه دشمن در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب با همه توان به صحنه آمده است و اكنون در يك جنگ غيرفيزيكي اما واقعي به سر مي بريم، فعال شدن بخش خصوصي را راه مقابله با جنگ اقتصادي و روشنگري روابط عمومي ها در فضاي رسانه اي را ابزار مقابله با جنگ رسانه اي دشمن قلمداد كرد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استاندار خراسان شمالي با بيان اين كه دشمن در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب با همه توان به صحنه آمده است و اكنون در يك جنگ غيرفيزيكي اما واقعي به سر مي بريم، فعال شدن بخش خصوصي را راه مقابله با جنگ اقتصادي و روشنگري روابط عمومي ها در فضاي رسانه اي را ابزار مقابله با جنگ رسانه اي دشمن قلمداد كرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري برنا، محمدرضا خباز در ديدار اعضاي هيئت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي استان، روابط عمومي ها را به منزله چشم و گوش مديران دستگاه ها توصيف كرد و گفت: روابط عمومي ها زير نظر عالي ترين مقام اجرايي دستگاه بايد با ارائه اطلاعات درست و به موقع به مديران، از بروز خطا در تصميم سازي و تصميم گيري ها جلوگيري كنند.
 
 وي با ابراز خرسندي از انسجام روابط عمومي هاي استان و همراهي كامل اين مجموعه با دولت برآمده از بطن مردم خاطرنشان كرد: كسي از روابط عمومي ها توقع ندارد حق را باطل و يا باطل را حق جلوه دهند؛ بلكه انتظار اين است كه واقعيات را بدون كم و كاست و به همان شكلي كه هست، منعكس كنند. وي ادامه داد: در اين شرايط خطير و حساس كشور، روابط عمومي ها براي سرافرازي ملت و نظام از عمر، زبان و قلم خود مايه مي گذارند و نقش بسيار حساسي بر عهده دارند لذا بايد قدردان آنان بود.
 
 استاندار خراسان شمالي با اذعان به اين كه دولت كنوني در عرصه رسانه اي و اطلاع رساني بسيار مظلوم است، لزوم آگاه كردن مردم به خدمات و دستاوردها و پاسخگويي موثر به شبهه افكني و سخنان ناروا، غيرمنطقي و بي پايه و اساس را مورد تاكيد قرار داد.
 
 دكتر خباز با اشاره به گلايه هاي رئيس جمهوري از برخي اعضاي دولت كه در برابر تخريب ها سكوت مي كنند و از دولت دفاع نمي كنند، گفت: معنا ندارد كسي در دولت باشد ولي از سياست ها و برنامه هاي آن دفاع نكند. وي ادامه داد: در يك اركستر همه بايد ساز هماهنگ بنوازند. وي هم چنين از برگزاري مستمر جشنواره روابط عمومي هاي برتر استان حمايت كرد./