شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير روابط عمومي HTC پس از 7 سال اين شركت را ترك كرد
شنبه، 10 شهریور 1397 - 21:56 کد خبر:34764
جف گوردون از ماه آپريل سال 2011 در HTC مشغول به فعاليت شد و براي كمپاني يك چهره مهم و شناخته شده به حساب مي آمد. به عنوان مدير بخش روابط عمومي جهاني، او با كاربران زيادي در ارتباط تلفني بود و در بلاگش با طرفداران و كاربران در تعامل بود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در اوايل سال 2018 آقاي Mo Versi كه شهرتش را مديون اطلاعات زيادي است كه در خصوص آپديت هاي نرم افزاري گوشي هاي HTC به اشتراك مي گذاشت، در حساب توئيتر خود اعلام كرد كه پست خود را در كمپاني اچ تي سي پس از 8 سال ترك خواهد كرد.

 

در آن زمان ورسي به دنبال كنندگان خود اعلام كرد كه هر سوالي كه در اين زمينه دارند، با جف گوردون مدير كل روابط عمومي HTC مطرح كنند. با اين حال به نظر مي رسد كه گوردون، (البته منظورمان راننده مسابقات ناسكار نيست) تصميم دارد كه پس از 8 سال خدمت در كمپاني تايواني، آنجا را ترك كند.

جف گوردون روز گذشته در حساب توئيتر خود اينگونه نوشت: خبر شخصي: امروز آخرين روز من در HTC است. پس از 7.5 سال رويايي با خانواده ام در HTC وقت آن رسيده است كه – در روباتيك و هوش مصنوعي – ماجراجويي جديدي را آغاز كنم. از همه همكارانم در HTC، مشتريان، شريكان و به خصوص طرفداران خستگي ناپذيري كه امكان اين تجربه باورنكردني را براي من فراهم كردند، تشكر مي كنم!

جف گوردون از ماه آپريل سال 2011 در HTC مشغول به فعاليت شد و براي كمپاني يك چهره مهم و شناخته شده به حساب مي آمد. به عنوان مدير بخش روابط عمومي جهاني، او با كاربران زيادي در ارتباط تلفني بود و در بلاگش با طرفداران و كاربران در تعامل بود. دنياي تكنولوژي اميداور است كه جف در شغل جديد خود در صنعت روباتيك و هوش مصنوعي هم موفق باشد و بتواند موفقيت هاي بيشتري براي خودش و كمپاني اي كه در آنجا مشغول به كار خواهد شد، به ارمغان آورد.
 

منبع: www.sakhtafzarmag.com