شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير كل روابط عمومي استانداري ايلام: مديران بايد خود را در دسترس رسانه ها و افكار عمومي قرار دهند
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 - 23:13 کد خبر:34747
مدير كل روابط عمومي استانداري ايلام گفت: مديران بايد خود را در دسترس رسانه ها و افكار عمومي قرار دهند و هراسي از پاسخگويي و ارائه عملكرد خدمات ارزشمند دولت نداشته باشند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير كل روابط عمومي استانداري ايلام گفت: مديران بايد خود را در دسترس رسانه ها و افكار عمومي قرار دهند و هراسي از پاسخگويي و ارائه عملكرد خدمات ارزشمند دولت نداشته باشند.

آيت قيصربيگي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به تاكيد و اصرار استاندار محترم مبني بر اينكه دانستن و آگاهي حق همه مردم است مسئولين و خادمان ملت را موظف به پاسخگويي و پيگيري مشكلات و خواسته هاي مردم تا حصول نتيجه نموده و در اين راستا مديران بايد عملكرد درخشان دولت را براي مردم تبيين و نشان دهند.


وي افزود: برغم مشكلات و فضاي جامعه عملكرد دولت تدبير و اميد در تمام حوزه ها بر مبناي واقعيات حاكم بر كشور مطلوب و مناسب است و تحليل در موضوع هاي مختلف جامعه بايد بر مبناي واقعيت و شرايط خاص كشور باشد.


مديركل روابط عمومي استانداري ايلام يادآور شد: دولت نماينده تمام مردم و حاكميت است و بايد همه دست در دست هم فضاي اميد و نشاط را در كشور اشاعه بدهيم و نبايد اذهان مردم را را به ياس و نااميدي آلوده كنيم زيرا در شرايط الان كشور وحدت، همگرايي، اميد و سرزندگي رمز موفقيت و رسيدن به قله هاي سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد.


وي همچنين تاكيد كرد: القاي نااميدي و ناكارامدي دولت و همچنين اختلاف بين قوا و مردم از دسيسه هاي دشمنان و مخالفين نظام جمهوري اسلامي مي باشد ولي تاريخ روشن چهار دهه عمر انقلاب نشان داده است كه مردم ايران با اتحاد و يكدلي از موانع و مشكلات بزرگي عبور كرده اند و از اين مشكلات نيز سربلند بيرون خواهند آمد.


قيصربيگي گفت:بعضي از مسئولان متاسفانه در القاي نااميدي نقش دارند كه بايد اين رويه را تغيير دهند زيرا دولت تمام تلاش خود را براي آرامش و آسايش مردم بكار گرفته و برغم موانع و محدوديت هاي فراوان خدمات بزرگي را در تمام زمينه ها و بويژه در مناطق كمتر توسعه يافته انجام داده است.


وي اضافه كرد: مدعيان انقلابي گري بايد بيشتر در صحنه باشند و تضعيف كنندگان دولت در واقع حاكميت و نظام را تضعيف مي كنند و صداي مخالفين نظام از گلوي آنان بيرون مي آيد و بايد مخالفين و منتقدين تخريب گر بدانند كه دولت نماينده حاكميت و نظام است و جدايي بين آنها وجود ندارد و تخريب دولت تخريب حاكميت است.


وي به پيگيري ها و تلاش هاي استاندار محترم در سطح وزارت خانه ها و هيات دولت براي رفع مشكلات و موانع توسعه استان اشاره كرد و گفت:نماينده عالي دولت تلاشگر و پيگير مسائل تمام مناطق استان است و در يكسال گذشته بواسطه اين تلاش ها خيلي از مشكلات حل و مرتفع شده كه اهم اين كارها در اختيار رسانه ها قرار گرفته و خواهد گرفت.


قيصربيگي همچنين گفت: رسانه ها و خبرنگاران كارهاي بزرگ دولت را براي مردم تبيين و اعلام كنند و دولت نيز از انتقادات سازنده استقبال مي كند و با آغوش باز پذيراي آنان است.