شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : هرچه مي‌خواهد دل تنگت بخور بي آنكه اضافه وزن پيدا كني
شنبه، 3 شهریور 1397 - 21:23 کد خبر:34715
اين روزها رژيم غذايي جديدي در نقاط مختلف جهان و به ويژه در استراليا مد شده كه به افراد اين امكان را مي‌دهد هر چه مي‌خواهند بخورند، بدون آنكه اضافه وزن پيدا كرده و چاق‌تر شوند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- اين روزها رژيم غذايي جديدي در نقاط مختلف جهان و به ويژه در استراليا مد شده كه به افراد اين امكان را مي‌دهد هر چه مي‌خواهند بخورند، بدون آنكه اضافه وزن پيدا كرده و چاق‌تر شوند.
 
 روزنامه ديلي ميل گزارش كرد رژيم غذايي كيتو « Dirty Keto» كه در استراليا باب شده، نوعي رژيم كم كربوهيدرات و پر چرب است كه تاثيرات مثبتي در جلوگيري از بيماري‌هاي ديابت، سرطان و آلزايمر دارد و باعث كاهش وزن سريع مي‌شود.
 
 افرادي كه برنامه غذايي خود را براساس رژيم كيتو تنظيم مي‌كنند، مصرف كربوهيدرات به شدت كاهش داده و به جاي آن چربي و اندكي پروتئين مصرف مي‌كنند. اين رژيم بدن را در حالت چربي‌سوزي قرار داده و به افراد اين امكان را مي‌دهد كه هر چه دلشان مي‌خواهد بخورند، بدون آن اضافه وزن پيدا كرده و چاق‌تر شوند. البته خوراكي‌هايي كه افراد مي‌خورند نبايد بيشتر از مقدار مشخصي كربوهيدرات در خود داشته باشند.
 
 در رژيم غذايي كيتو بيش از آنكه به منبع كربوهيدرات، چربي و پروتئين توجه شود، به مقدار آنها دقت مي‌شود. لذا افراد مي‌توانند هر آنچه دوست دارند بخورند. اين خوراكي‌ها بايد بين 60 تا 75 درصد چربي، 15 تا 30 درصد پروتئين و تنها 5 تا 10 در كربوهيدارت داشته باشند.