شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نقد منصفانه و مستند، مقدمات توسعه را فراهم مي كند
سه شنبه، 30 مرداد 1397 - 23:25 کد خبر:34681
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي، صبح امروز در نشست مشترك مديران روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و مديران رسانه هاي خراسان جنوبي، با بيان اين مطلب افزود: نقدكردن سازنده است و نقد منصفانه و مستند، مقدمات توسعه را فراهم مي كند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي، صبح امروز در نشست مشترك مديران روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و مديران رسانه هاي خراسان جنوبي، با بيان اين مطلب افزود: نقدكردن سازنده است و نقد منصفانه و مستند، مقدمات توسعه را فراهم مي كند.


به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي؛ علي اسماعيلي ادامه داد: برگزاري نشست هاي صميمي و تالار هاي گفت و گو در همه حوزه ها، به صورت مستقيم در شناسايي و رفع مشكلات مؤثر است.


معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري با اشاره به درپيش بودن هفته دولت و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: رسانه ها به عنوان ركن چهارم دموكراسي، با اطلاع رساني صحيح و به موقع و بيان دستاوردهاي نظام و دولت، در جهت تقويت روحيه نشاط و اميد در جامعه گام بردارند.


اسماعيلي، با بيان اينكه روابط عمومي و رسانه ها يك هدف مشترك را دنبال مي كنند، يادآور شد: هدف اصلي ومشترك روابط عمومي و رسانه، آرامش بخشي به جامعه است و بايد همه در راستاي خير مشترك و نفع عمومي جامعه تلاش كنند.


وي، افزود: امروزه نيازمند تدوين منشوري مدون در نحوه اطلاع رساني به موقع، صحيح و شفاف در استان هستيم و خبرنگاران و روابط عمومي ها براي تحقق اين منشور اقدام كنند.


معاون استاندار خراسان جنوبي در ادامه گفت: عرصه خبرنگاري و رسانه، عرصه قضاوت مي باشد؛ البته قضاوت موقعيت، نه قضاوت شخص؛ و خبرنگاران بايد با نگاه منصفانه و به دور از جريانات سياسي، عملكرد مديران و دستگاه هاي اجرايي را نقد كنند.


وي با تاكيد بر ارائه آموزش هاي تخصصي ويژه خبرنگاران و روابط عمومي ها يادآور شد: تقويت تخصص و بعد حرفه اي رسانه ها و روابط عمومي ها بايد مد نظر قرارگرفته؛ چرا كه تهيه گزارشات تحليلي، شناسايي نقاط ضعف و همچنين داشتن خلاقيت در حوزه انجام وظايف، تاثير بسزايي در توفيق امر اطلاع رساني خدمات دولت و نظام دارد.