شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : چهارمين كلاس آموزش روزنامه نگاري پايان يافت
دوشنبه، 22 مرداد 1397 - 10:57 کد خبر:34557
مديرخانه مطبوعات و رسانه هاي خراسان شمالي گفت: در چهارمين هفته از برگزاري كلاس هاي آموزش روزنامه نگاري، كلاس«روابط عمومي» پايان يافت.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرخانه مطبوعات و رسانه هاي خراسان شمالي گفت: در چهارمين هفته از برگزاري كلاس هاي آموزش روزنامه نگاري، كلاس«روابط عمومي» پايان يافت.
 
 علي خادمي در گتگو با نسيم امروز اظهار كرد: چهارمين كلاس آموزش مقدماتي روزنامه نگاري با عنوان« روابط عمومي» و با تدريس استاد حميد شكري خانقاه از اساتيد دانشگاه و از مدرسين به كشوري مركز مطالعات و رسانه هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عصر امروز پايان يافت.
 
 وي افزود: تا كنون ۴ كلاس آموزش مقدماتي خبرنگاري با گذراندن ۴٨ ساعت و با حضور ٣۰ نفر از خبرنگاران رسانه هاي مختلف استان به پايان رسيده و هفته آينده با برگزاري آخرين كلاس و با عنوان دوره مقدماتي آموزش روزنامه نگاري خاتمه خواهد يافت.
 
 خادمي تصريح كرد: با پايان يافتن اين دوره آموزشي و با وقفه دو هفته اي؛ دوره تكميلي روزنامه نگاري به مدت ۶ هفته در روزهاي پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار خواهد شد.
 
 مديرخانه مطبوعات و رسانه هاي خراسان شمالي با بيان اينكه برگزاري اين دوره هاي آموزشي در ارتقاء كيفي و محتوايي مطبوعات و رسانه هاي استان تاثيرگذار خواهد بود، اظهار اميدواري كرد كه كلاس ها و دوره هاي آموزشي روزنامه نگاري در ٨ شهرستان استان و در طول سال استمرار داشته باشد.
 
 وي در پايان از همكاري و مساعدت مركز مطالعات و برنامه ريزي رسانه هاي وزارت ارشاد و تلاش ها و همكاري هاي صميمانه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي به ويژه معاونت فرهنگي اين اداره كل در برگزاري دوره هاي آموزشي تشكر و قدرداني كرد.
 
 گفتني است: خراسان شمالي هم اكنون ٢٣ رسانه داراي مجوز است.