شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سامسونگ بزرگترين كارخانه ساخت تلفن همراه جهان را در هند راه اندازي كرد
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 22:57 کد خبر:34124
سامسونگ، غول صنعتي كره جنوبي رسما گشايش بزرگ ترين كارخانه ساخت موبايل در هند را اعلام كرد و در نظر دارد از بازار هند كه در آن استفاده از موبايل سريع تر از ساير كشورهاي جهان است، به خوبي بهره برداري كند.

 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سامسونگ، غول صنعتي كره جنوبي رسما گشايش بزرگ ترين كارخانه ساخت موبايل در هند را اعلام كرد و در نظر دارد از بازار هند كه در آن استفاده از موبايل سريع تر از ساير كشورهاي جهان است، به خوبي بهره برداري كند.
 
 به گزارش خبرگزاري رويترز، اين كارخانه در حومه دهلي نو، پايتخت هند، واقع شده تا به بازار بزرگ اين كلان شهر دسترسي بهتري داشته باشد.
 
 استفاده از نيروي كار ارزان موجب كاهش قيمت موبايل در هند مي شود تا بتواند با تلفن هاي ساخت چين كه گران قيمت ترند رقابت كند. در حال حاضر تلفن هاي ساخت شركت چيني شيائومي بيشترين خريدار را در هند دارد.
 
 در مراسم گشايش كارخانه در روز دو شنبه، نارندرا مودي، نخست وزير هند و مون جاي اين، رئيس جمهوري كره جنوبي حضور داشتند. آقاي مودي در اين مراسم با اشاره به سرمايه گذاري ۵۰ ميليارد روپيه اي براي احداث كارخانه گفت اين اقدام علاوه بر تقويت پيوندهاي تجاري موجب تحكيم مناسبات هند با كره جنوبي خواهد شد.
 
 هند دومين كشور استفاده كننده از موبايل در جهان است و سامسونگ در نظر دارد با بهره گيري از بازار هند ظرفيت توليد اين تلفن را دو برابر سازد. بخشي از تلفن هاي ساخت كارخانه در هند نيز به ديگر كشورها صادر خواهد شد.