شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نسخه روميزي «بله» منتشر شد
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 14:45 کد خبر:34012
پيام رسان «بله» كه اين روزها به خوبي در ميان كاربران فضاي مجازي شناخته شده، با انتشار نسخه روميزي (دسكتاپ) امكان تازه اي را براي مخاطبانش ايجاد كرده است.



 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پيام رسان «بله» كه اين روزها به خوبي در ميان كاربران فضاي مجازي شناخته شده، با انتشار نسخه روميزي (دسكتاپ) امكان تازه اي را براي مخاطبانش ايجاد كرده است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران،  كاربران با استفاده از نسخه روميزي «بله» مي توانند به همه امكانات نسخه هاي مبتني بر تلفن همراه و وب دسترسي داشته باشند.
 
 اين نسخه در مرحله آزمايشي است و براي سيستم‌عامل‌هاي ويندوز و لينوكس ارائه شده است. هم اكنون دانلود نسخه روميزي «بله» امكان پذير است.
 
 دبير شوراي عالي فضاي مجازي به تازگي اعلام كرد: اين شورا نام پنج پيام رسان را به صورت منتخب اعلام كرده است، اما مردم دو پيام رسان را كه در فهرست منتخبان اين شورا نبود هم برگزيدند كه يكي از آنها «بله» است.
 
 پيام رسان «بله» كه با حمايت بانك ملي ايران توسعه يافته، به دنبال رقابت با ساير پيام رسان ها نيست، بلكه با هدف ارائه نسل جديد بانكداري و خدمات مالي به مخاطبان فعال اعم از عامه مردم و كسب و كارهاي فضاي مجازي فعال شده است.
 
 «بله» علاوه بر امكانات معمول همه پيام رسان ها، خدمات بانكي منحصر به فرد مانند خريد شارژ، درخواست پول، كارت به كارت و ... را از مبدا 17 بانك به كاربران ارائه مي دهد.