شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير جديد روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي معرفي شد
سه شنبه، 22 خرداد 1397 - 12:33 کد خبر:33834
در مراسمي با حضور معاون وزير راه‌وشهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي ، اعضاي هيأت عامل، معاونين و مديران اين سازمان مهندس منصور فخاران به عنوان مديركل جديد روابط عمومي معرفي و از خدمات مدير پيشين تجليل شد.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در مراسمي با حضور معاون وزير راه‌وشهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي ، اعضاي هيأت عامل، معاونين و مديران اين سازمان مهندس منصور فخاران به عنوان مديركل جديد روابط عمومي معرفي و از خدمات مدير پيشين تجليل شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، مهندس عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير راه‌وشهرسازي و رئيس اين سازمان، ضمن تقدير از خدمات ارزشمند و ماندگار ناصر رزاق‌منش مديركل سابق روابط‌عمومي در طول 14 سال مديريت در حوزه روابط‌عمومي، اظهار داشت:

حوزه روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني در سازمان‌ها از اهميت قابل توجهي برخوردار است و مسئول روابط‌عمومي مسئول اطلاع‌رساني به عموم مخاطبان و كاربراني است كه از خدمات آن سازمان به طور مستقيم و غيرمستقيم استفاده مي‌كنند، به ويژه در سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي كه طيف گسترده‌اي از مسئولين، رانندگان و راهداران تلاشگر خدمات اثربخش به جامعه ارايه مي‌كنند و بايد به خوبي انعكاس پيدا كند.

حسن‌نيا با اشاره به اهميت ارزيابي از فعاليت‌هاي انجام گرفته در حوزه‌هاي مختلف افزود: اگر ارزيابي صحيحي از فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده صورت نگيرد، نقاط ضعف و مشكلات شناسايي نمي‌گردد و در آينده آسيب‌هاي زيادي به بخش حمل‌ونقل جاده‌اي و راهداري وارد مي‌شود.

براساس اين گزارش در اين مراسم فرامرز مداح معاون برنامه‌ريزي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، صدراله بمانا مشاور رئيس اين سازمان، قاسم باقري مشاور رئيس سازمان و جمعي ديگر از مديران ستادي از اخلاق‌مداري، اشراف به كار و تخصص‌گرايي در حوزه روابط‌عمومي مديركل سابق روابط‌عمومي تقدير كردند و خواستار ادامه اين روند و موفقيت‌ها از سوي مديركل جديد روابط‌عمومي شدند.

ناصر رزاق‌منش مديركل سابق روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با سابقه بيش از 32 سال فعاليت در حوزه وزارت راه‌وشهرسازي و 14 سال سابقه فعاليت در حوزه روابط‌عمومي گزارشي از عملكرد موفق اين حوزه در مجموعه وزارت راه و شهرسازي ارايه كرد و از رهنمودها و حمايت‌هاي معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي در دستيابي به اين موفقيت‌ها تقدير كرد.

اين گزارش حاكيست منصور فخاران مدير جديد روابط‌عمومي نيز طي سخناني به اهداف و برنامه‌هاي كاري در راستاي ارتقاي بهره‌وري در بخش و بهره‌گيري از مشاركت و همراهي ساير واحدها و دفاتر ستادي و استاني اشاره كرد.

گفتني است در پايان مراسم، از سوي عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با اهداي لوح تقدير از خدمات ناصر رزاق‌منش مديركل سابق روابط‌عمومي كه به كسوت بازنشستگي نايل شدند، تقدير به عمل آمد و حكم منصور فخاران به عنوان مدير روابط‌عمومي و مشاور سازمان ابلاغ گرديد.

يادآور مي‌شود منصور فخاران پيش از اين در اداره‌كل راه و شهرسازي استان اصفهان فعاليت داشت.

موسسه كارگزار روابط عمومي و شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا) انتخاب شايسته آقاي فخاران را تبريك گفته و براي ايشان آرزوي موفقيت دارد.