شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : Brainstorming چيست؟
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 11:14 کد خبر:33738
بخش قابل توجهي از موفقيت شركت هاي خصوصي، كه اين روزها قدرت شان از اغلب دولت هاي جهان بيشتر است مديون استفاده از Brainstorming مي باشند.
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- بخش قابل توجهي از موفقيت شركت هاي خصوصي، كه اين روزها قدرت شان از اغلب دولت هاي جهان بيشتر است مديون استفاده از Brainstorming مي باشند.
جلسات مداوم مشاوره در بخش هاي متفاوت يك شركت تجاري براي پيشبرد هر پروژه و حل مشكلات احتمالي و يافتن ايده هاي بكر و بررسي آنها … مي تواند جزئي از اهداف Brainstorming باشد.
در فارسي و جستجوي اينترنتي يا شاهد ترجمه هاي دادگستري گونه نظير طوفان فكري، بارش فكري هستيم و يا ترجمه هاي مفهومي نظير نظير راي افكني، انديشه گشايي، تبادل انديشه، مشكل گشايي، فكر بكر ناگهاني و … برايش ايجاد شده است.
هنوز آن كلمه قدرتمند كه زبان فارسي مي تواند برايش بسازد فراهم نيامده است و براي همين، شايد اهميت اين تجربه گروهي هنوز به درستي مهيا نشده است. شايد بد نباشد Brainstorming را جلسه « آزمايش ايده ها» نامگذاري كرد. چون مهمترين اتفاقي كه در اين جلسات سرنوشت ساز مي افتد بررسي و بال و پردادن به ايده ها توسط يك جمع است.
توسعه روزافزون شركت هاي تجاري و رقابت عظيمي كه در بازار داخلي و جهاني وجود دارد و از همه مهمتر، تلاش بي وقفه براي ارائه خدمات سريعتر، بهتر و ارزانتر باعث شده است جلسات « آزمايش ايده ها» بيشتر از پيش اهميت پيدا كند.
https://marde-rooz.com