شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي ها بيشتر از قبل براي توسعه‌ گيلان گام بردارند
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 10:53 کد خبر:33581
استاندار گيلان از روابط عمومي ها و فعالان اين عرصه خواست با خلاقيت‌هاي نوآورانه، بيش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ گيلان سرفراز گام بردارند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استاندار گيلان از روابط عمومي ها و فعالان اين عرصه خواست با خلاقيت‌هاي نوآورانه، بيش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ گيلان سرفراز گام بردارند.

در پيام مصطفي سالاري كه نسخه اي از آن روز جمعه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: در عصر ارتباطات، ايجاد تحولات شگرف در حوزه فناوري‌هاي نوين ارتباطي، جهان را كوچك‌تر و انسان‌ها را به هم نزديك‌تر ساخته به نحوي كه امكان برقراري ارتباط را تنگاتنگ‌ نموده است؛ در اين مسير مردم با استفاده از فريضه‌ امر به معروف و نهي از منكر مي توانند نقش نظارتي خود نسبت به حاكميت و دولت را تقويت نمايند و روابط عمومي‌ها به عنوان پيشگام و پيشاهنگ ارتباطات مردم و سازمان هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي بايد بستر و زمينه‌ تحقق اين امر را فراهم و به مسئولان منعكس نمايند.

در ادامه اين پيام گفته شده: بي ترديد استفاده از خرد جمعي و مشاركت مردم در تصميم گيري‌ها موجب افزايش سطح آگاهي جامعه از عملكرد‌ها و نحوه‌ خدمات رساني شده و نقش آنان در توسعه‌ ملي را پررنگ‌تر و اميد به آينده با افقي بهتر و شكوفاتر را ترسيم مي نمايد.

سالاري در خاتمه اضافه كرده است: اينجانب بيست و هفتم ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريك عرض نموده و اميدوارم با بهره گيري از ابزارهاي نوين ارتباطي، ايده‌ها و خلاقيت‌هاي نوآورانه بيش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ گيلان سرفراز گام بردارند.