شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتشار كتاب "شناخت روابط عمومي"
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 23:41 کد خبر:33573
كتاب "شناخت روابط عمومي" تاليف دكتر داود نعمتي اناركي توسط انتشارات دانشگاه صداوسيما منتشر شده است. اين كتاب در 242 صفحه و 9 فصل تاليف شده و براي كساني كه تازه وارد حرفه روابط عمومي مي شوند، حاوي اطلاعاتي است كه آن ها را تا حدودي با روابط عمومي آشنا مي سازد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب "شناخت روابط عمومي" تاليف دكتر داود نعمتي اناركي توسط انتشارات دانشگاه صداوسيما منتشر شده است. اين كتاب در 242 صفحه و 9 فصل تاليف شده و براي كساني كه تازه وارد حرفه روابط عمومي مي شوند، حاوي اطلاعاتي است كه آن ها را تا حدودي با روابط عمومي آشنا مي سازد.

واژه روابط عمومي سرشار از تعابير ارتباطي است. شنيدن نام روابط عمومي تداعي مفاهيمي از انواع ارتباطات براي مستمع است. روابط عمومي بايد تسهيل كننده جريان ارتباطي يك سازمان در دو حوزه درون و برون سازماني باشد كه متاسفانه روابط عمومي هاي سازمان ها، نهادها و وزارتخانه ها از ضعف هاي زيادي در اين خصوص برخوردارند و به همين دليل است كه شاهد بي اعتمادي مردم نسبت به اين نهاد هستيم.

بايد بپذيريم كه روابط عمومي در جامعه امروزي مي تواند در فرايند توسعه پايدار ايفاي نقش كند، مشروط بر آنكه روابط عمومي را بخش مهمي از مديريت سازمان به حساب آوريم و اين نهاد را در اختيار كساني بگذاريم كه به فهم و درك مفهوم روابط عمومي رسيده باشند.