شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيام تبريك مدير عامل بانك پارسيان به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 00:08 کد خبر:33541
در آستانه ۲۷ ارديبهشت ماه، دكتر كورش پرويزيان، مدير عامل بانك پارسيان،در پيامي روز روابط عمومي و ارتباطات را به دست اندركاران اين عرصه تبريك و تهنيت گفت.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  در آستانه ۲۷ ارديبهشت ماه، دكتر كورش پرويزيان، مدير عامل بانك پارسيان،در پيامي روز روابط عمومي و ارتباطات را به دست اندركاران اين عرصه تبريك و تهنيت گفت.

پيام تبريك مدير عامل بانك پارسيان به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطاتبه گزارش ايران اكونوميست به نقل از روابط عمومي بانك پارسيان، در آستانه ۲۷ ارديبهشت ماه، دكتر كورش پرويزيان، مدير عامل بانك پارسيان،در پيامي روز روابط عمومي و ارتباطات را به دست اندركاران اين عرصه تبريك و تهنيت گفت.
در پيام مدير عامل بانك پارسيان آمده است:

«هنر روابط عمومي يافتن رمز نفوذ در دلهاست»
فرارسيدن بيست و هفتم ارديبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي دست‌اندركاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومي كه در مسير تنوير افكار عمومي و اطلاع رساني شفاف گام برمي‌دارند، تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم.

بي‌شك، دنياي امروز، دنياي ارتباطات است و نقش روابط عمومي ها به عنوان طلايه داران توسعۀ آگاهي، غيرقابل انكار و قابل تقديراست.

فعالين اين حوزه با به‌كارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش حرفه اي خود، فضايي سالم را براي تعامل و ارتباطات اثربخش بين مردم و سازمان‌ها فراهم كرده و در تعاملي مثبت و سازنده با رسانه ها، عملكرد مديران را پشتيباني و از هويت سازماني خويش صيانت مي كنند.

نام گذاري روزي به نام روز ارتباطات و روابط عمومي كه به مثابه آينه تمام نماي انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بيانگر اهميت روز افزون در نگاه تخصصي به شبكه‌هاي ارتباطي در دنياي پيچيده امروز است.

براين اساس، اين روز فرصتي مغتنم براي بازبيني هوشمندانه و منصفانه راه‌هاي طي شده در جهت تعامل و تامين دانش اجتماعي، پيش برد اهداف اقتصادي و نيز ترسيم و تبيين افق ها و چشم اندازهاي روشن براي فرداي بهتر است.