شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار قم در پيامي مطرح كرد: روابط عمومي كارآمد، مدافع خوبي براي حقوق مردم است.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 16:41 کد خبر:33537
استاندار قم گفت: روابط عمومي به روز و كارآمد تلاش مي كند كه در كنار صيانت از منافع سازماني، مدافع خوبي براي حقوق مردم و مخاطبين باشد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استاندار قم گفت: روابط عمومي به روز و كارآمد تلاش مي كند كه در كنار صيانت از منافع سازماني، مدافع خوبي براي حقوق مردم و مخاطبين باشد.

به گزارش شارا به نقل از قم نيوز استاندار قم در پيامي روز ارتباطات و روابط عمومي را به همه تلاش گران عرصه روابط عمومي و ارتباطات تبريك گفت.
در متن اين پيام آمده است، "ارتباط و تعامل" اساسي ترين عنصر مورد نياز بشر و روابط عمومي تسهيل گر و تأمين كننده اين نياز در دنياي پيشرفته امروزي است.
سيد مهدي صادقي در ادامه افزود: روابط عمومي به مفهوم نوين آن يكي از اركان مهم توسعه سازماني و اصلي ترين حلقه اتصال و پيوند دو سويه سازمان ها با مخاطبين بشمار مي رود.

وي با تاكيد بر اينكه يك روابط عمومي به روز و كارآمد تلاش مي كند كه در كنار صيانت از منافع سازماني، مدافع خوبي نيز براي حقوق مردم و مخاطبين باشد، افزود: مجموعه اي كه فراتر از جايگاه سازماني و اداري قرار داشته و در كنار اصحاب رسانه و به عنوان آئينه تمام نماي انتظارات و پل ارتباطي ميان مردم و حاكميت، نقش مهم و بي بديلي را در زمينه آگاه سازي افكار عمومي نسبت به خدمات نظام و تلاشهاي دلسوزانه خدمتگزاران مردم در دستگاه هاي اجرايي، اعتمادافزايي و دميدن روح اميد و نشاط و اخلاق مداري در جامعه بر عهده دارد.

سيد مهدي صادقي استاندار قم با اشاره به اينكه در عصري كه اطلاعات به سرعت و به لحظه و آني در حال تغيير و نو شدن است، يادآور شد: ايستايي و سكون جايي در روابط عمومي نداشته و مي طلبد كه روابط عمومي ها با درك درست از نيازها و ضرورت هاي زمانه، از عملكرد و ساختار سنتي و ناكارآمد فعلي خود فاصله بگيرند و با مجهز شدن به دانش و تكنولوژي هاي روز ارتباطي و شناخت صحيح نسبت به نيازهاي اصلي سازمان و مخاطبين، در صدد همگون شدن با دنياي پيچيده اطلاعات و ايفاي مؤثر وظايف و رسالت هاي كاري باشند.

صادقي مطرح كرد: در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب بنام سال حمايت از كالاي ايراني نام گذاري شده است، بدون شك گفتمان سازي شعار سال و اهتمام علمي و عملي به مقوله و راهبرد حمايت از توليد ملي و تشويق و ترغيب مردم به استفاده از محصولات ساخت داخل، مهم ترين مطالبه اي است كه انتظار مي رود مجموعه هاي روابط عمومي و ديگر رسانه ها و نهادهاي فرهنگي گفتمان ساز با ورود خردمندانه و مؤثر به اين بخش، پاسخگوي مطالبات و انتظارات باشند.

استاندار قم خاطرنشان كرد: نام گذاري 27 ارديبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومي فرصت ارزنده اي براي قدرداني از زحمات فعالان و زحمت كشان اين عرصه و هم افزايي و تلاش مجدانه در راه رشد و بالندگي و پويايي بيش از پيش اين نهاد مدني است.

وي ادامه داد: فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تبريك اين روز به همه تلاش گران عرصه روابط عمومي و ارتباطات، به ويژه مديران و كارشناسان محترم روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و اساتيد و دانشجويان علوم ارتباطات در استان قم، توفيقات روزافزون همه اين عزيزان را در انجام وظايف و مأموريت هاي كاري از درگاه ايزد منان مسألت دارم.