شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيام استاندار مازندران به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 16:21 کد خبر:33529
مهندس اسلامي، مقام عالي دولت در مازندران با صدور پيامي؛ فرارسيدن ۲۷ ارديبهشت "روز ملي ارتباطات و روابط عمومي" را تبريك گفت. در بخشي از اين پيام آمده است: نامگذاري 27 ارديبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومي نشانگر اهميت و جايگاه ارتباطات و روابط عمومي به عنوان يك فعاليت راهبردي براي تحقق توسعه و ارتقاي سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه است. ‎

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مهندس اسلامي، مقام عالي دولت در مازندران با صدور پيامي؛ فرارسيدن ۲۷ ارديبهشت "روز ملي ارتباطات و روابط عمومي" را تبريك گفت. در بخشي از اين پيام آمده است: نامگذاري 27 ارديبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومي نشانگر اهميت و جايگاه ارتباطات و روابط عمومي به عنوان يك فعاليت راهبردي براي تحقق توسعه و ارتقاي سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه است. ‎

به گزارش شارا ، در آستانه 27 ارديبهشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي پيامي از سوي مهندس اسلامي، استاندار مازندران منتشر شد.

متن كامل پيام بدين شرح است:
نامگذاري 27 ارديبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومي نشانگر اهميت و جايگاه ارتباطات و روابط عمومي به عنوان يك فعاليت راهبردي براي تحقق توسعه و ارتقاي سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه است

بي گمان؛ روابط عمومي حرفه اي و هوشمند به عنوان اصلي ترين حلقه ارتباط بين مديران، كاركنان و مردم، مسئوليت خطيري در فرآيند دسترسي سازمان به اطلاعات براي تصميم گيري و تصميم سازي و افزايش مشاركت مردم دارد به همين دليل توجه ويژه به روابط عمومي، به عنوان نهادي كه مي تواند به صورت نظام مند، برنامه ريزي شده و سنجيده در جهت ايجاد، حفظ و گسترشِ تعامل و تفاهم با جامعه و ارتقاء سازمان در ارايه خدمات اقدام كند، بسيار حائز اهميت است.

در اين راستا توزيع عادلانه اطلاعات، تنوير افكارعمومي، مخاطب محوري و مردم مداري و تحقق ابعاد حقوق شهروندي زمينه و بستر مشاركت بهتر و بيشتر مردم عزيز را فراهم مي نمايد .

بنابراين روابط عمومي ها علاوه بر انتقال و انعكاس اخبار، بايد با دوري از انفعال، بر محور تفكر مداري، مشاركت مداري و اطلاع مداري، فعاليت هاي خود را استوار نموده تا بتوانند در راستاي كمك به اثربخشي سازمان گام بردارند و با نوانديشي و نوگرايي، ابتكار و خلاقيت مستمر عجين شده و خود را با تحولات روز و نيازها و انتظارات افكار عمومي منطبق و هماهنگ سازند.

در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام "حمايت از كالاي ايراني" نامگذاري شده است و دولت براي رونق اشتغال و محروميت زدايي و نشاط اجتماعي برنامه هاي گسترده اي دارد، روابط عمومي ها به عنوان نقش آفرينان عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي مي توانند زمينه تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه را فراهم كنند.

اينجانب؛ ضمن تبريك روز ملي ارتباطات و روابط عمومي به همه فعالان حوزه روابط عمومي و اطلاع رساني استان، توفيق روزافزون همه اين عزيزان را جهت تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سياست‌ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد بويژه تحقق منشور حقوق شهروندي، ميز خدمت و پاسخگويي به هنگام به مردم با اطلاع رساني و اطلاع يابي مستمر ، از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت مي نمايم و اميدوارم اين مشعل داران توسعه ارتباطات؛ با ابتكار و اميد، بصورت قانونمند، هدفمند و هوشمندانه در راستاي هم افزايي، هم انديشي، هم سويي، هم نوايي و هم گرايي همه تلاشگران توسعه استان اهتمام نمايند.