شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : امام جمعه زنجان: روابط عمومي مي‌تواند روح اميد را در جامعه تقويت كند
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 15:54 کد خبر:33463
در سيستم هاي اداري روابط عمومي ها به عنوان تابلوي مجموعه محسوب مي شوند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- امام جمعه زنجان: روابط عمومي مي‌تواند روح اميد را در جامعه تقويت كند.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز زنجان؛ نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان در برنامه اي كه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي تيتر و تابلوي اداره است.روابط عمومي ها تدارك ديده شده بود گفت:در سيستم هاي اداري روابط عمومي ها به عنوان تابلوي مجموعه محسوب مي شوند.

حجت الاسلام والمسلمين خاتمي با بيان اينكه روابط عمومي مي‌تواند هم مطلوب منعكس كند و هم افكار عمومي را قانع كند، افزود: كار روابط عمومي سخت ، مهم و ارزشمند است كه بايد نسبت به اين امر توجه زيادي شود.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان برجام را موضوع ديگر صحبت هاي خود قرا رداد و با اشاره به اينكه امريكا برجام را بپذيرد يا خير دنيا به آخر نمي‌رسد، گفت: در اين شرايط ما بايد كاري كنيم كه يك صدا از اين كشور شنيده شود.

وي همچنين به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص برجام و آمريكا نيز اشاره كرد و گفت: اين فرمايشات را بايد به منزله يك منظومه بدانيم.

حجت الاسلام والمسلمين خاتمي با اشاره به دستاوردهاي كشور طي 40 سال گذشته بيان كرد: اگر امروز دشمن اينقدر به كشور فشار مي‌آورد، پس مشخص است كه از قدرت كشور مي‌ترسد.

سالاري مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري زنجان هم با اشاره به اينكه روابط عمومي مي‌تواند روح اميد را در جامعه تقويت كند افزود: بايد اين موضوع به عنوان يك هنر مورد توجه روابط عمومي‌ها باشد.