شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تاكيد مدير كل روابط عمومي دانشگاه پيام نور بر لزوم اطلاع رساني دقيق و صحيح
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 10:19 کد خبر:33442
دانشگاه پيام نور يكي از توانمندترين دانشگاههاي كشور است و مي توانيم با برنامه ريزي و همكاري يكديگر شاهد رشد و شكوفايي بيش از پيش اين مركز آموزشي و علمي باشيم .

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- دانشگاه پيام نور يكي از توانمندترين دانشگاههاي كشور است و مي توانيم با برنامه ريزي و همكاري يكديگر شاهد رشد و شكوفايي بيش از پيش اين مركز آموزشي و علمي باشيم .

به گزارش شارا به نقل از يوپنا،محمد محسن صدر مدير كل روابط عمومي دانشگاه پيام نوردر جلسه با مسئولان روابط عمومي مراكز و واحدهاي استان آذربايجان شرقي ضمن اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي و نقش تاثير گذار و مهم آن در سازمانهاي اداري و بويژه پيام نور ، گفت : دانشگاه پيام نور يكي از توانمندترين دانشگاههاي كشور است و مي توانيم با برنامه ريزي و همكاري يكديگر شاهد رشد و شكوفايي بيش از پيش اين مركز آموزشي و علمي باشيم .

صدر با تقدير از زحمات همكاران روابط عمومي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور استان آذربايجان شرقي ، فعاليت بيش از پيش آنان و تلاش براي اعتلاي نام دانشگاه در تمامي حوزه ها را خواسته و گفت : بايد با تعامل و ارتباط با ساير نهادها در راستاي درآمد زايي براي دانشگاه گامهاي مناسبي برداريم و پتانسيل هاي دانشگاه در مراكز و واحدهاي مختلف كشور از قبيل آموزشي ، آزمايشگاهي ، ورزشي و خدماتي را به همه معرفي كنيم .

مدير كل روابط عمومي دانشگاه پيام نور با اشاره به كاراكترهاي يك روابط عمومي توانمند ، گفت : روابط عمومي بايد يك فرد جسور و با شهامت بوده و توانايي سخنوري و دفاع از سازمان را داشته و با هماهنگي رئيس سازمان ، مقش تاثيرگذار و مثبتي در امور داشته باشد.

معصومي رئيس دانشگاه پيام نور استان آذربايجان شرقي نيز با ابراز خرسندي از حضور مدير كل روابط عمومي دانشگاه در استان آذربايجانشرقي ، گفت : روابط عمومي رابط بين داخل و خارج سازمان بوده و نقش بسيار مهم و كليدي در تعامل با سازمانهاي بيروني دارد.

وي با بيان اينكه دانشگاه پيام نور بيش از هر زمان ديگري نيازمند داشتن روابط عمومي هاي توانمند است ، گفت : لزوم اطلاع رساني و بهره مندي از تكنولوژيهاي روز دنيا براي تعامل سازنده و استفاده از موقعيت هاي مختلف براي پيشرفت ، نيازمند فردي توانمندو داراي افكاري پويا و مبتكر هست و روابط عمومي هاي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور بايد چنين افرادي باشند تا بتوانند گوي سبقت را در ميدان رقابت جذب دانشجو از ساير رقبا بربايند.

معصومي با تقدير از فعاليت هاي مسئولين روابط عمومي مراكز و واحدهاي استان بر لزوم اطلاع رساني دقيق و صحيح و به موقع تاكيد كرده و خواستار ارائه پيشنهادات و انتقادات در حوزه هاي كاري دانشگاه براي رشد و بالندگي بيش از پيش از سوي آنان شد.

در اين جلسه مسئولين روابط عمومي مراكز و واحد هاي مختلف با بيان نكته نظرات و پيشنهادات خود در خصوص مسائل مربوط به حوزه روابط عمومي و رشد و ارتقاء جايگاه آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.