شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- بيش از شش دهه، اِدِلمَن به ايجاد و استقرار برخي از بزرگترين علائم تجاري (برَند) شركتي و محصول در جهان كمك كرده است.
اِدِلمَن پيشگام مفهوم مشاركت عمومي (public engagement) است – فصل مشترك امور عمومي و روابط عمومي كه برداشتها را تغيير ميدهد و رفتارها را متحول ميسازد. امروز، اِدِلمَن به عنوان رهبر در مساعدت به ارباب رجوع براي مشاركت در گفتمان اجتماعي بينالمللي سازنده دربارۀ برخي از مهمترين مسائل روز شناخته ميشود.
ما، در اِدِلمن، بر اين باوريم كه برتري و ممتاز بودن امور عموومي بر ايجاد و مديريت روابط درازمدت افراد ذينفع متمركز است كه پايۀ آن اعتماد است. ما به ارباب رجوع خود كمك ميكنيم روابط نهادي خود را هدايت كنند، به نحوي سازنده در مباحث مربوط به خط مشي مشاركت داشته باشند، و شراكت هدفمند خصوصي/عمومي براي پيشبرد راهحلهاي خود براي مهمترين مسائل اجتماعي پديد آورند.
ما، با بيش از 275 نفر كه در امور عمومي در سراسر شبكۀ جهاني ادِلمن در 65 دفتر مشغول كار هستند، داراي گروههاي چشمگير امور عمومي در كليه پايتختهاي عمدۀ سياسي جهان، از جمله واشنگتون ديسي، بروكسل، جاكارتا، دهلي نو، لندن، برلن، ابوظبي، بيجينگ، مكزيكوسيتي، سائوپولو، بوئنوس آيرس، مادريد و كوآلالامپور هستيم.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)