شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي جانسون كينگ
دوشنبه، 27 فروردین 1397 - 10:10 کد خبر:33195
روابط عمومي جانسون كينگ از ابتداي تاسيس خود روندي رو به رشد را در ارائه خدمات مشاوره‌اي در زمينه‌هاي تخصصي همچون فن‌آوري اطلاعات (IT) و رسانه‌ها داشته است.


 

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- روابط عمومي جانسون كينگ از ابتداي تاسيس خود روندي رو به رشد را در ارائه خدمات مشاوره‌اي در زمينه‌هاي تخصصي همچون فن‌آوري اطلاعات (IT) و رسانه‌ها داشته است.

 

از زمان شكل‌گيري اين روابط عمومي در سال 1992، جانسون كينگ به طور ثابت ساليانه رشدي معادل 50 درصد داشته است به طوري كه در فهرست يكي از رو به رشدترين كارگزاران روابط عمومي در حوزه فن‌آوري اطلاعات در انگلستان قرار دارد.


توسعه همه جانبه با اهداف و برنامه‌هاي متعالي، نيازمند بصيرت و كسب مهارت‌هاي ويژه‌اي است كه بايد بر پايه دانش استوار باشد. از همين رو جانسون كينگ با به خدمت گرفتن گروهي متخصص به برنامه‌ريزي در برگزاري كنفرانس‌ها مبادرت ورزيده و با ارائه سخنراني‌هايي در مورد چشم‌انداز رقابت‌هاي آينده روابط عمومي‌ها فرصتي را فراهم مي‌آورد تا روابط عمومي‌ها، چشم‌انداز آينده مشتريان و مخاطبان خود را بنگرند.


در جانسون كينگ به طور مستمر با برگزاري كنفرانس‌ها و انتشار روزشمار وقايع و رويدادها به تحقيق و تجزيه و تحليل موضوعات مرتبط با مخاطبان خود مي‌پردازد.


 اين روابط عمومي، دورنماي واقعي عملكرد رسانه‌ها را ترسيم مي‌كند زيرا رويكرد جانسون كينگ بر پايه شناخت مسيرهايي است كه رسانه‌ها خواسته‌هاي مخاطبان خود را برآورده مي‌كنند و نيز تعيين بهترين راه براي جلب رضايت مخاطبان در راستاي اهداف آن‌هاست. به همين خاطر اين رويكرد توانسته است روابط سودمند و متقابل خود را با مطبوعات توسعه بخشد.

 

جالب اين جاست كه روزنامه‌نگاران، اطلاعات و اخباري را در مورد شركت‌هاي مطرح ارائه مي‌كنند كه جانسون كينگ در آن شركت‌ها به عنوان كارشناس روابط عمومي شناخته شده است. جانسون كينگ با در اختيار داشتن افراد مستعد و كارآمد در پي ترغيب فرهنگي است كه در آن سخت‌كوشي و خلاقيت نهفته است.

 

اين روابط عمومي مفتخر است كه به معناي واقعي جديت در كار خود دست يافته است و در همين راستا اقدام به برگزاري موفقيت‌آميز كنفرانس‌ها، همايش‌ها و مصاحبه‌هاي فردي كرده است و نيز كارگاه‌هاي آموزشي فنآوري را با توجه به اهداف از پيش تعيين شده خود سازمان‌دهي و اجرا نموده است.

 

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)