شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تعهد روابط عمومي
یکشنبه، 27 تیر 1400 - 10:05 کد خبر:32940
تعهد روابط عمومي در واقع بسط و تعميمي از همان جايگاه يابي يك سازمان است. اگر به جايگاه‌يابي به عنوان زمين حاصلخيزي مي نگريد كه به يك برند اجازه مي دهد تا جوانه بزند، رشد كند و به موفقيت دست پيدا كند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "ميوه" روابط عمومي است – در واقع مزيت محسوسي است كه باعث مي شود تا يك خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- تعهد روابط عمومي در واقع بسط و تعميمي از همان جايگاه يابي يك سازمان است. اگر به جايگاه‌يابي به عنوان زمين حاصلخيزي مي نگريد كه به يك برند اجازه مي دهد تا جوانه بزند، رشد كند و به موفقيت دست پيدا كند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "ميوه" روابط عمومي است – در واقع مزيت محسوسي است كه باعث مي شود تا يك خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.

قول و تعهد زماني خوب است كه حفظ شود و به آن وفادار باشيم. اگر سازماني به قول و تعهد خود عمل نكند، اعتبار آن احتمالا كاهش پيدا مي كند.

در حقيقت، هزينه فرصت مخفي شدن در سايه بسيار سنگين است. اگر يك سازمان به توانايي هاي خود اطمينان دارد و همواره تجربه اي ثابت و جذاب را براي مخاطب خودش رقم زده است، خيلي راحت مي تواند خودش را از رقبا متمايز كند و جايگاه رهبري براي خودش كسب كند.


شما چه قول هايي را به مخاطب خود داده ايد و مي دهيد؟ براي انگيزاندن مخاطبان، قول يك برند بايد به سه هدف زير دست پيدا كند:


 - بايد يك مزيت جذاب ارائه دهد
- بايد معتبر و واقعي باشد
- همواره بايد به آن عمل شود