شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اقبال مشتريان به خدمات بانكداري الكترونيك بانك ملي ايران
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 19:15 کد خبر:32647
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استقبال مردم از خدمات بانكداري الكترونيك بانك ملي ايران رو به افزايش است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استقبال مردم از خدمات بانكداري الكترونيك بانك ملي ايران رو به افزايش است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، سامانه «بام» كه اين روزها در اوج است و به خوبي قابليت هايش را به مشتريان نشان داده، اكنون به بيش از دو ميليون و 270 هزار نفر خدمات ارائه مي دهد.

از سوي ديگر تعريف كردن خدمات تازه و جديد بر روي دستگاه هاي خودپرداز و كيوسك هاي نوين بانك ملي ايران، ميزان مراجعه مشتريان براي دريافت خدمات مبتني بر اين سامانه ها را افزايش داده است.

تازه ترين اطلاعات موجود نشان مي دهد تعداد كارت هاي برداشت صادره توسط واحدهاي بانك ملي ايران طي 10 ماه نخست سال جاري از 10 ميليون و 565 هزار فقره فراتر رفته كه از تعداد كل كارت هاي برداشت صادر شده در سال گذشته هم بيشتر است.

همچنين سهم بانك ملي ايران از كل تعداد تراكنش هاي شاپرك در 9 ماه نخست امسال 7.65 درصد و سهم آن از كل مبلغ اين تراكنش ها 10.87 درصد بوده است.

در 10 ماه نخست امسال بانك ملي ايران بيش از چهار ميليون و 72 هزار فقره كارت خريد شامل بن كارت و كارت هديه نيز صادر كرده است.

از سوي ديگر پيام رسان «بله» با قابليت ارائه خدمات بانكي كم سابقه در نظام بانكي كشور، توانسته تعداد قابل ملاحظه اي كاربر به خود جذب كند.

بانك ملي ايران به تازگي نيز در رويداد «ملي شو» از برخي خدمات جديد خود در حوزه بانكداري الكترونيك رونمايي كرد كه با توسعه آنها، مشتريان از امكانات تازه و بهتري استفاده خواهند كرد.