شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير روابط عمومي و ارتباطات بيست و يكمين جشنواره تئاتر دانشگاهي انتخاب شد
سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 16:28 کد خبر:32591
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير روابط عمومي و ارتباطات بيست و يكمين جشنواره تئاتر دانشگاهي انتخاب شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير روابط عمومي و ارتباطات بيست و يكمين جشنواره تئاتر دانشگاهي انتخاب شد.

به گزارش شارا به نقل از دبيرخانه جشنواره بين المللي تئاتر دانشگاهي ايران، حسين عبدالهي دبير بيست و يكمين دوره جشنواره، امير پارسائيان مهر را به عنوان مدير روابط عمومي و ارتباطات بيست و يكمين دوره جشنواره بين المللي تئاتر دانشگاهي منصوب كرد.


در حكم صادر شده از سوي دبير جشنواره بين‌المللي تئاتر دانشگاهي ايران آمده است:
«نظر به شايستگي، تخصص و حسن سابقه ي جنابعالي در حوزه تئاتر، به موجب اين حكم به عنوان مدير روابط عمومي و ارتباطات بيستمين جشنواره بين‌المللي تئاتر دانشگاهي ايران منصوب مي‌شويد.
از آنجا كه جشنواره تئاتر دانشگاهي از جمله رويدادهاي بزرگ فرهنگي كشور است، انتظار آن مي‌رود تا با بهره مندي از نظر اساتيد و پيشكسوتان اين حوزه، زمينه لازم براي ارتقا و اعتلاي تئاتر دانشگاهي فراهم گردد.
اميد است در پناه خرد لايتناهي در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.»

شايان ذكر است امير پارسائيان مهر، دانش آموخته كارشناسي مديريت جهانگردي از دانشگاه پيام نور است كه پيشتر در هفدهمين و بيستمين دوره جشنواره تئاتر دانشگاهي نيز عهده دار سمت مدير روابط عمومي اين جشنواره بوده است. همچنين از سوابق ايشان مي توان به فعاليت در خانه هنرمندان ايران، تماشاخانه ايران شهر، عضويت در انجمن متخصصان روابط عمومي ايران، همكاري با گروه ها و جشنواره هاي مختلف تئاتري و هنري اشاره كرد.


بيست و يكمين جشنواره بين المللي تئاتر دانشگاهي ايران، در ارديبهشت ۱۳۹۷ به دبيري حسين عبدالهي برگزار خواهد شد.